Avatar billede amtoft Novice
26. marts 2004 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Virker lyden ?

Hej.
Det er ikke feedback på design jeg søger.
(Skån mig helst for det, tak :)

Jeg vil gerne have en tilbagemelding på om I kan høre de lydfiler der findes i vore digitale diktater.
Jeg har en fornemmelse at nogle pc'ere ikke henter lydfilerne første gang et spørgsmål vises.
Men hvis man derimod "bladrer" frem og så tilbage til et spørgsmål igen, kan man.

Jeg vil derfor gerne vide, dels hvilken browser I bruger, og dels om I kan høre lyden, 1. eller evt. 2 gang I får vist et spørgsmål. (klik på den grønne "play-knap" på spørgsmålet.)

I skal ind på www.dukanselv.dk - vælge "Gratis login" i menuen til venstre (login demo - demo hvis det ikke skrives aut.)
Starte den prøve der hedder Demo diktat.

Jeg håber I vil "lege" med ..?
Det er for at få et overblik over, om det virker på alle operativsystemer/browsere.
Avatar billede mjl Nybegynder
26. marts 2004 - 14:20 #1
Lyd første gang - alt perfekt.

Browser : MSIE 6.0.2800.1106
Avatar billede fotomand Nybegynder
26. marts 2004 - 23:04 #2
Hej.
Sidder "på" en Mac G4, bruger IE 5.0 og kan IKKE høre noget som helst (har dobbelt-tjekket m.m.)
hilsen :-)
Avatar billede amtoft Novice
28. marts 2004 - 17:16 #3
Vil stadig gerne høre fra MANGE FLERE ... :-)
Avatar billede htm Nybegynder
28. marts 2004 - 17:29 #4
Har testet med IE 6 på Windows XP - Der er lyd, men ikke hver gang første gang.

Mozilla Firefox, også på Windows XP er der ingen lyd - hverken 1. 2. 3. eller... gang.
Avatar billede amtoft Novice
29. marts 2004 - 14:57 #5
Nogen der har en idé til hvordan jeg får flere til at prøve ?
Som I ser er det forskelligt, så det kunne være rart om der var nogle flere der medvirkede, så jeg kan få et større overblik.
Takker på forhånd.
Avatar billede suxor Nybegynder
04. april 2004 - 10:43 #6
Firefox 0.8
Win XP Pro
Win XP Home

Ingen lyd overhovedet
Avatar billede amtoft Novice
13. april 2004 - 08:55 #7
Får vist desværre ikke mere feedback her.
Avatar billede amtoft Novice
13. april 2004 - 08:56 #8
Men selvfølgelig da tak til jer der tog jer tiden.