Pc fryser ved logon
Hej:-)Jeg har et efterhånden større problem, min pc(der er oprettet med 2 brugere) fryser når bruger nummer 2 har været logget på. jeg har bedt om at han logger af sin brugerkonto når han er færdig og pc'en går står så klar til jeg selv logger ind igen, nu er problemet så at maskinen jo går på noget strømsparenoget(hvilken jo er rart nok) herefter kan den ikke "vækkes" det lyder som om den stadig kører men det eneste der er at gøre er at slukke på kontakten og starte forfra.
Nogen der kan trylle lidt??????????
