Avatar billede mto Nybegynder
03. april 2004 - 00:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scanner problem

Jeg har en Hp PSC 2110, hvor scanneren pludselig ikke virker. Når jeg prøver at åbne scanner programmet kommer følgende meddelelse :

Der opstod en script fejl i internet explorer

Linje : 172
Tegn : 2
Fejl : ´tdcmenustring` er ikke defineret
Kode : 0
Url : file://c:\programmer\hewlett pacard\digital imaging\bbfe\director\director.htm

Vil du fortsætte med at afspille scripts på denne side.

Lige meget om man siget ja eller nej til det kommer der en meddelelse om at der er en kommunikationsfejl med scanner komponenten.

Jeg har prøvet at slette og geninstallere både driver og programmer, men fejlen opstår stadig.

Er der nogen der ved hvad problemet kan være ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 06:51 #1
Det lyder underligt;( men prøv i- internetindstillinger-avanceret, at sæt flueben i -deaktiver scriptfejlfinding. Kører den som en netværksscanner?
Avatar billede mto Nybegynder
04. april 2004 - 17:18 #2
jeg fandt ud af at jeg havde en virus af en slags så jeg tror det var den der gjorde det, så nu har jeg omformateret. Men tak fordi du prøvede at hjælpe.
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. april 2004 - 17:50 #3
*S*