Avatar billede johannielsen Nybegynder
04. april 2004 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mp3: Napa PA28

http://www.edbpriser.dk/Review.asp?ID=1479

Hvor kan man få denne mp3-afspiller henne? - jeg har kan ikek finde den nogen steder på nettet.
Avatar billede nse Nybegynder
04. april 2004 - 21:08 #1
Det er en OEM afspiller dvs., at den produceret af en asiatisk virksomhed, også er der virksomheder som NAPA, der kan købe dem med deres eget navn.
Amitech tilbyder også den model, altså akkurat den samme som NAPA. Den eneste forskel er blot navnet.
Amitech er dog nok en del dyrere.. På Amitech.dk koster den 999kr..
Ellers kan du prøve at skrive til distributøren Bluecom, og få dem til at refererer til en forhandler, jeg ved at de forhandler den, men de er kun grossister..
Avatar billede nse Nybegynder
04. april 2004 - 21:09 #2
Du kan kontakte Bluecom via www.bluecom.dk.. Det skal lige siges, at jeg ikke ved, om de stadig har den blandt deres produkter..
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 21:10 #3
http://www.amaxnl.com/Pages/popups/denmark.html

Altså må Amitech kunne fortælle dig det ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 21:10 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 21:11 #5
Ups - sorry nse du havde svaret ...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
04. april 2004 - 21:15 #6
Hmm, 999,- er for meget - så bliver det nok en anden afspiller.