Avatar billede quintrix Nybegynder
08. april 2004 - 14:05 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger med kode?

Hvordan indstiller man sit MSN Messenger sådan, at der kræves adangskode til alle der logger på computeren? Det er en computer med win xp, og msn messenger brugeren er muligvis blevet knyttet til brugeren på windows.. men det er et problem, da andre også anvender computeren under dette brugernavn, så derfor ønsker jeg ikke at, min msn messenger konto, står åben således, at man bare kan trykke "log på", og så kommer den ind.. vil gerne have det således at ingen brugere er knyttet til windows-kontoen..
Avatar billede jensbn13 Nybegynder
08. april 2004 - 14:06 #1
.
Avatar billede quintrix Nybegynder
08. april 2004 - 14:07 #2
tak jensbn13.. det kunne jeg næsten bruge.. :-)
Avatar billede quintrix Nybegynder
08. april 2004 - 14:10 #3
håber da der er nogen der ved noget om det...?
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 14:12 #4
DU skal være logget på som administrator.

Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 14:15 #5
Så skal du bare lade være med at sække hak i "log mig på automatisk" når du logger på
Avatar billede quintrix Nybegynder
08. april 2004 - 14:19 #6
Tusind tak.. vil du ikke have point for det svar? Det virkede perfekt..
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 14:20 #7
jo tak.. :) svar!
Avatar billede anddk Praktikant
08. april 2004 - 14:22 #8
Har selv gerne ville kunne gøre det sammen med hvordan finder jeg administration af dine gemte adgangkoder på Windows 2000 ??
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 14:25 #9
Er ikk en haj i WIN2000.
Men prøv dette: Gå i kør> skriv control userpasswords2
advanceret>>administrer gemte adganskoder.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. april 2004 - 17:01 #10
knighten skriver: "Så skal du bare lade være med at sække hak i "log mig på automatisk" når du logger på"

Hvad så, hvis den anden bruger igen sætter hak ved den indstilling? Går den så ikke alligevel tilbage til automatisk login?
Avatar billede anddk Praktikant
08. april 2004 - 17:15 #11
Så husker den kun den kode som der indtastes
Avatar billede quintrix Nybegynder
09. april 2004 - 20:55 #12
tak
Avatar billede knighten Nybegynder
10. april 2004 - 19:08 #13
Jo så går den tilbage til at huske koden igen, så skal man fjerne passporten igen jf. indlæg 08/04-2004 14:12:27.
Nu du siger det er det egentlig en skidt løsning, man må kunne fjerne det permanent. Vender tilbage...
Avatar billede knighten Nybegynder
13. april 2004 - 16:09 #14
Jeg sendte en mail til msnsupport 10/04, men de har ikke svaret.
Laver et indlæg når/hvis jeg får svar på mailen.
Avatar billede knighten Nybegynder
14. april 2004 - 17:19 #15
Hej MSN bruger

Tak for din henvendelse til MSN Messenger.

Hvis en anden bruger vælger funktionerne 'log mig på automatisk' er det, det der vil ske ved næste gang der bliver logget på MSN Messenger.
Så ved brug af en delt computer gælder det om at have øjnene åbne og bruge sund fornuft. Vi anbefaler dog også du bruger krydser de bokse som siger "dette er en delt computer......"  Samt "spørg efter passport hver gang",

Vi beklager evt. gener det skulle have for dig, hvis du skulle have yderliger spørgsmål er du mere end velkommen til at skrive tilbage

Med venlig hilsen
Casper
MSN Messenger
Avatar billede knighten Nybegynder
20. april 2004 - 23:48 #16
lukketid?