Avatar billede x_scape Nybegynder
10. april 2004 - 16:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

jeg skal have lavet mit netværk så andre kan finde mig

hej
jeg har Windows XP pro.

jeg har lige formateret min computer og jeg skal have gjort så jeg kan spille over lan og så jeg kan hente ting fra andre og så andre kan hente ting fra mig jeg er i stor nød.

hilsen jeppe
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 16:55 #1
Hvordan er dit netværk sat op, med switch?
prøv at Køre netværk guiden i Xp, med dine instillinger, på alle dine maskiner
Avatar billede x_scape Nybegynder
10. april 2004 - 16:58 #2
netværket er sat op med swich - der skal nu kobles en ny pc på
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. april 2004 - 17:07 #3
så kør din diskette på den maskine, ..??
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 17:15 #4
Kører du også en Adsl forbindelse over den switch? ellers burde det da ikke være noget problem hvis alle dine pc'er kører Xp, kører du da bare Xp's netværks guide.
Avatar billede x_scape Nybegynder
10. april 2004 - 17:25 #5
der kører også en internet forbindelse via kabel modem
Avatar billede kenp Novice
10. april 2004 - 17:26 #6
hvis du ikke har en router
http://www.eksperten.dk/spm/487865
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 17:32 #7
Hvis du også kører Adsl modem også, ja så skal du have IPX installeret, men det linker knep jo til ;)
Avatar billede x_scape Nybegynder
10. april 2004 - 18:44 #8
s_f>> så lykkes det at få netværket op - jeg slog min internet forbindelse fra kørte netværksguide og genstartede alle computer og så skete det - de fandt hinanden - smid et svar så sender jeg lige nogle point når jeg har fortæret min aftensmad.
Avatar billede s_f Nybegynder
10. april 2004 - 19:54 #9
Godt du fandt ud af det! hvis du senere vil have internettet på samtidig mit dit lokale netværk, sakl du bare installere IPX protokollen ;)