Tror jeg har et problem med min linje!
Når jeg både uploader og downloader så mister jeg over halvdelen af min båndbredde!!!Jeg har en ADSL linje fra Struernet 2Mbit/0,5Mbit
Problemet opstår når jeg både har brugere på min ftp og når jeg selv henter fra en ftp. Det er lige gyldigt hvor meget jeg uploader med selv om det kun er 5 kbs så mister jeg halvdelen af min download så den ligger konstant på 85 kbs imod 215 kbs når jeg smider den ene bruger af...!
Nogen der kender til problemet eller ved hvordan jeg ka afhjælpe det...?
På forhånd tak
Pman
