Avatar billede lone_a_p Praktikant
12. april 2004 - 16:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Statistik system

Er der nogen der kender et fedt statistik system til php og mysql? Noget der analyserer "alt" :-)

Gratis selvfølgelig ;) og gerne nemt at installere
Avatar billede zkizo Nybegynder
12. april 2004 - 16:37 #1
hmmm.. hvad vil du have det til at skulle? evt. kan du jo kigge på www.hotscripts.com de har en helveds masse scripts indenfor alt.. :)
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 16:40 #2
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 16:41 #3
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 16:41 #4
Avatar billede lone_a_p Praktikant
12. april 2004 - 16:59 #5
sukos>

Jeg har været ved at kigge på linket, men det er vist alt for omfattende, det der skal til for at det kan sættes op. Jeg er allerede stoppet ved kravene. Jeg aner ikke engang, hvad de betyder. Det må være til, hvis man kører et webhotel??
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 17:08 #6
Hvad ellers? :O)

To krav,
1. Du kan afvikle CGI
2. Din logfil for dit domain har ALLE info, og er evt. skrivbar.

Men hvad mener du ellers med statistik?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
12. april 2004 - 19:58 #7
Jeg har købt et domæne på et webhotel, der ikke har statistik :)

Det skulle bare være noget nemt noget, ligesom man f.eks. nemt kan implementere en gæstebog eller forum eller sådan noget :)
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 20:05 #8
awstats er faktisk ret nemt at sætte op!
Hvis ellers du kan afvikle cgi, og har en logfil af typen "combined" (Apache!, hvad ellers?)
Avatar billede doeleman Nybegynder
12. april 2004 - 20:27 #9
Hvad med phpOpenTracker?
http://www.phpopentracker.de

Kræver blot PHP og MySQL (eller PostgreSQL)...