Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 22:49 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

Røvirriterende at folk bare går!

Jeg synes seriøst ik der er noget hjælp at hente her i eksperten længere. Mange folk er bare begyndt at skride mens de er igang med at hjælpe en, hvorfor kan i ikke bare skrive at i vender tilbage om 1 time eller noget istedet for at jeg skal sidde her og vente til i svarer ? jeg synes godt at det ville være en RIGTIG go ide hvor man kunne se om folk var online ligesom i tweakup.dk

Jeg ved ikke om der er nogen der er enige med mig, Men at jeg skal vente 1 time foran skærmen for at få svar er sku en dårlig hjælp - synes JEG. Fedt med karma systemet iøvrigt.
Avatar billede exp Juniormester
13. april 2004 - 22:51 #1
Husk at Eksperten er et forum, ikke en chat :-)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 22:57 #2
ja det er jeg da godt klar over, Jeg siger ikke at man skal sidde her i 24 timer, men at man i det mindste kan sige, ey vender sku tilbage om ca. 1 time, istedet for bare at gå fra spr lige i det sidste, Jeg selv synes det er pisse irriterende.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2004 - 23:14 #3
Du kan ikke have været i ret mange fora, hvis du synes at eksperten er langsom og at folk hurtigt bare går. Jeg bruger 5-6 forskellige fora af forskellige art, og eksperten er suverent det hurtigste forum jeg har set overhoved. Prøv at ligge et spørgsmål i et hvilken som heldst andet forum, du er heldig hvis du har 1 svar samme dag, og du kan sagtens cære ude for at der går dage i mellem at der postes. Prøv dig lidt omkring, du vil finde ud af at der ikke findes meget bedre forum end eksperten, både hvad angår hurtighed og seriøsitet. Der er tale om et forum og ikke en online chat, der er stor forskel
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
13. april 2004 - 23:30 #4
Bufferzone, skal jeg være ærlig synes jeg at tweakup.dk er meget hurtigere Helt seriøst og det gode ved det hele er at folk ik gør det for pointene, der gør de det for at hjælpe så ligger der mere i det, ik for penge " point".
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. april 2004 - 23:34 #5
ja, men så hold du dig til tweakup.dk, størstedelen af brugerne på eksperten er udmærket tilfredse.
Avatar billede resten Nybegynder
13. april 2004 - 23:50 #6
Hmm hvad med dette spørgsmål du selv har oprettet der har folk ventet over et år på en kommentar fra din side.......

http://www.eksperten.dk/spm/302085
Avatar billede chalde Seniormester
13. april 2004 - 23:50 #7
På tweakup får du måske et svar hurtigt, men om det er godt/holdt i en god tone/osv.. er så en anden sag.
Jeg har set en del ligegyldige, useriøse og forkerte svar, samt en del mundhuggeri på tweakup. På eksperten holdes det i en god tone, hvilket betyder meget for de seriøse.
Husk på at folk er her af egen fri vilje. At der så ikke lige er en tilstede som kan svare på netop dit spørgsmål kan have mange grunde (arbejde, familie, osv...). De fleste (som bruger meget tid herinde) har exp.dk som en hobby, og det er ikke altid man kan "vriste sig fri" fra familie/kæreste/arbejde osv...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2004 - 23:51 #8
http://www.eksperten.dk/spm/302085 = pisseirriterende at folk bare går (fik den sætning lige en HELT anden betydning?) *GG*
Avatar billede popsy Novice
13. april 2004 - 23:52 #9
:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2004 - 23:57 #10
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2004 - 00:01 #11
John det er jo noget andet for når jeg har et problem skal det løses her og nu og så er jeg altså ligeglad med om i har et privat liv...... basta!!!
Avatar billede popsy Novice
14. april 2004 - 00:02 #12
Er faldet ned fra stolen af grin *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2004 - 00:06 #13
ROFL
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 02:21 #14
John... hva har det her med mig at gøre ??

http://www.eksperten.dk/spm/30147

Jeg er faktisk først lige begyndt at bruge eksperten igen.
Derfor har jeg ikke lukket mine spr.. da jeg har været ude at rejse i et år..
Avatar billede lordhead Nybegynder
14. april 2004 - 07:30 #15
Gu've om dette spørgsmåæ bliver lukket *S*
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. april 2004 - 08:03 #16
Citat "for når jeg har et problem skal det løses her og nu og så er jeg altså ligeglad med om i har et privat liv...... basta!!!"

Det var dog den særeste måde at bede om "hjælp" gad vide om der er fremtid i det.
Avatar billede grafix Nybegynder
14. april 2004 - 08:52 #17
Se det som en gave. Det er herligt når eksperterne KAN hjælpe en. Og det gør de faktisk tit. Og det sker jo at de ikke kan.... og så er der ikke så meget at gøre ved det.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 15:59 #18
nordicwolf ? hva kæfter du op for ? er det mit citat ??

"Citat "for når jeg har et problem skal det løses her og nu og så er jeg altså ligeglad med om i har et privat liv"
Avatar billede lordhead Nybegynder
14. april 2004 - 16:18 #19
mp3-afspiller: Danke schön ;-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. april 2004 - 16:26 #20
Ja det gør jeg, for du kan da ikke med hjælp, med en sådan replik.
Behandel andre som du selv vil behandles.
Avatar billede kenp Novice
14. april 2004 - 16:48 #21
jeg må da sige at jeg er glad for at folk ikke kan se om jeg er online eller ej! hvis man så kan se folk online! vil du så også have mulighed for at chatte med dem undervejs!
Avatar billede kenp Novice
14. april 2004 - 16:50 #22
hov hvorfor har du ikke svaret endnu! det er røvirreterende når du ikke svare med det samme når man har lagt en kommetart til dig ;) (kan du se ironien)
Avatar billede lordhead Nybegynder
14. april 2004 - 16:52 #23
kenp> ;O)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. april 2004 - 17:52 #24
Jeg synes alle skal lægge deres telefonnummer så man kan kontaktes hele dagen....
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 18:20 #25
nordic har jeg kommet med den replik ?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
14. april 2004 - 18:22 #26
Kenp, nej jeg kan ik se ironien i det, da du slet ikke kan sammeligne.

Jeg synes i skulle læse mit andet indlæg da dette drejer sig om det.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. april 2004 - 18:26 #28
Hvad med dem, der har ventet på respons fra dig i et helt år?
Kommentar: mp3-afspiller! 14/04-2004 02:21:35 "Jeg er faktisk først lige begyndt at bruge eksperten igen.
Derfor har jeg ikke lukket mine spr.. da jeg har været ude at rejse i et år.."
Netop fordi at man tager ud at rejse, burde man da lukke sine spørgsmål!!
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2004 - 18:29 #29
Så vil jeg da gerne være den første til at smide mit tlf 48301448 c",)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. april 2004 - 18:33 #30
Jeg forstår ikke hvad du mener med dit indlæg:

Kommentar: mp3-afspiller!
14/04-2004 18:20:58 nordic har jeg kommet med den replik ?
Avatar billede fcs Novice
14. april 2004 - 18:34 #31
Fair nok - dem der gerne vil ringe skal der da også være plads til: 87311448

Ej, Resten. Vores sidste fire cifre i vores telefonnumre er ens. Sikken et sammenfald ;o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. april 2004 - 18:34 #32
resten-> Du har da en dejlig sans for humor *GG*
Avatar billede kenp Novice
14. april 2004 - 18:50 #33
mp3-afspiller -> hvis du ikke forstår det! så tror jeg bare at jeg opgiver, men hvis du ringer skal jeg nok forklare det 72200200 spørg efter B. Bjørn
Avatar billede arlet Juniormester
14. april 2004 - 18:55 #34
Ring til mig 24 timer i døgnet på +45 77 300 300

Uanset problem, jeg hjælper dig med det samme
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2004 - 19:24 #35
LOOOL - kom nu gutter, vær nu søde ved manden - at han ikke fatter hvad vi mener er jo nok fordi vi udtrykker os for godt ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
14. april 2004 - 20:26 #36
det var nok bedre at spørger selv fulgte med i de spm de selv stiller
tit høre man først fra spørgeren flere dage efter han har fået svaret
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2004 - 21:17 #37
Citat: "Jeg ved ikke om der er nogen der er enige med mig, Men at jeg skal vente 1 time foran skærmen for at få svar er sku en dårlig hjælp - synes JEG."

mp3-afspiller> http://www.eksperten.dk/spm/306001 - her har spørger ventet på dig i over 1 år...
http://www.eksperten.dk/spm/306139 - har har du SELV sovet...
http://www.eksperten.dk/spm/307090 - her mangler feedback fra dig...

Jeg syntes du skulle lukke dette spørgsmål, så vi kan glemme alt om dette spørgsmål der nu klart og tydeligt var oprettet ved en dummefejl ;)
Avatar billede bredker Nybegynder
14. april 2004 - 21:49 #38
nu har jeg ventet og ventet og ventet og ventet
men spørger kommer ikke med en tilbagemelding
røviriterende *G*
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. april 2004 - 07:37 #39
I kan skam også ringe til mig: 43 64 14 48, hvis der er problemer ;-)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 07:38 #40
mp3-afspiller:

Jeg er en af de, der nogle gange "forsvinder" adskillige timer. Tit er situationen, at jeg sidder og hopper frem og tilbage mellem 4-5 spørgsmål. Hvis jeg får en telefonopringning og skal ud af døren, har jeg altså ikke tid til at skulle lægge "kommer tilbage senere"-beskeder i alle spørgsmål. Tilsvarende tror jeg gælder for mange af de mere aktive svarere her på E.

PS. angående resten og fcs og "deres" fire ens cifre i tlf., så prøv at læse lidt i bibelen - mere præcist Markus-evangeliet kapitel 14, vers 48.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 07:40 #41
I kan finde bibelcitatet her, hvis der ikke lige skulle være en bibel ved hånden: http://www.lysator.liu.se/runeberg/dkbibel/41_14.html
Avatar billede exp Juniormester
15. april 2004 - 09:47 #42
sandbox >>
Syret!?! :-D
Avatar billede ird Praktikant
15. april 2004 - 10:09 #43
:D
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. april 2004 - 15:22 #44
JEG VIL SKIDE PÅ BIBELEN SANDBOX
Avatar billede popsy Novice
15. april 2004 - 15:38 #45
Ok, du rydder lige selv op efter det svineri ikke?
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. april 2004 - 15:49 #46
mp3-afspiller> Var det ikke digselv der startede denne tråd for at svine os andre til, der ikke "er hurtige nok" ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2004 - 16:15 #47
http://www.eksperten.dk/spm/303012
http://www.eksperten.dk/spm/306001
http://www.eksperten.dk/spm/306139
http://www.eksperten.dk/spm/307090

Så kan det ikke være sværere...
du har været 3 år på eksperten, så du ved godt du laver et svar og accepterer dit eget svar for at lukke døde spørgsmål, ikk???
Avatar billede snowball Novice
15. april 2004 - 21:09 #48
mp3-afspiller!: Det kan godt være du føler dig trådt på, men hold venligst dine indlæg i en sober tone!

I andre: Der er heller ingen grund til at køre den alt for "langt ud" ;)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2004 - 22:23 #49
mp3-afspiller: Nu må du lige styre dig. Jeg kom med et ganske seriøst indlæg. Jeg sluttede så med et lille kuriosum til nogle af de opremsede telefonnumre. Bare for hvis du skulle være i tvivl, så er der mange politistationer, der har numre, der slutter på 1448, og det nævnte bibelcitat er bare en mulig årsag til at det netop er 1448 der er blevet til "politinummer".
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. april 2004 - 00:41 #50
Snowball, vis lige at du duer til noget, gør dit arbejde istedet, jeg holder mine indlæg i en sober tone, du kunne have stoppet det her noget før, istedet for at blande dig nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2004 - 00:44 #51
mp3-afspiller> "Accepteret svar: mp3-afspiller!
Point: 0,00 JEG VIL SKIDE PÅ BIBELEN SANDBOX"

Citat: "jeg holder mine indlæg i en sober tone"

Undskyld, men så ville jeg nødigt være her når du ikke kan styre mundbavlet!
Avatar billede snowball Novice
16. april 2004 - 00:46 #52
mp3-afspiller!: At "skide" på noget er ikke sober tone.

"du kunne have stoppet det her noget før" - måske, men jeg kan jo umuligt holde øje med alle spørgsmål her på Eksperten. Hvis du føler dig uretfærdig behandlet, så kunne du jo bare ha' lavet en anmeldelse, og så havde dette måske ikke udviklet sig så meget.
Avatar billede popsy Novice
16. april 2004 - 09:14 #53
Jada snowball, du skulle jo have stoppet det da hans eget sp. gav bagslag *GG*
Altid træls at finde ud af at man selv tilhøretr den gruppe man klager over ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2004 - 00:43 #54
http://www.eksperten.dk/spm/305454

"Kommentar: annikadk
15/01-2003 16:49:55 mp3-afspiller: Tag dette som en sidste advarsel om hvordan man opfører sig på eksperten.
Sker det igen at du ikke overholder reglerne, er det direkte deaktivering af din bruger. (dem kan du læse på http://eksperten.dk/regler.phtml)

Derudover har du 48 timer til at dele point ud til dem der har prøvet på at hjælpe dig.

AnnikaDK / Coadmin"

Måske en coadmin skulle følge op på dette?

Desuden ignorerer mp3-afspiller jo en opfordring til at få lukket de gamle spørgsmål.....
Avatar billede popsy Novice
18. april 2004 - 13:24 #55
Tjaa, de 48 timer er da ialtfald gået....
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
20. april 2004 - 13:45 #56
john stigers, prøv kig gennem mine spr din svans... og se om jeg ikke har lavet et indlæg hvor jeg ville dele point!
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
20. april 2004 - 13:45 #57
Og også dig popsy
Avatar billede popsy Novice
20. april 2004 - 13:49 #58
anmeldt (igen)
Avatar billede snowball Novice
20. april 2004 - 13:50 #59
mp3-afspiller!: Jeg bad dig tidligere om at holde dine indlæg i en sober tone, men det har du åbenbart ikke forstået.

Du tildeles derfor en advarsel for dårligt sprogbrug!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2004 - 19:45 #60
mp3-afspiller> du skal nok læse dette 3 gange for det lader til at det ikke siver ind: De spørgsmål der har ligget stille i ca. en måned uden indlæg eller feedback fra dig, bør lukkes. Dette gør du ved selv at lave et svar og acceptere dit eget svar.
Det er disse spørgsmål der bør lukkes:
http://www.eksperten.dk/spm/307090 (mangler feedback fra dig!)
http://www.eksperten.dk/spm/306139 (de vil ikke have point)
http://www.eksperten.dk/spm/306001 (her mangler feedback fra dig!)
http://www.eksperten.dk/spm/303012 (her får du ikke mere hjælp)

Og for at citere dig selv: "Men at jeg skal vente 1 time foran skærmen for at få svar er sku en dårlig hjælp" - det gælder godt nok også den anden vej rundt!!!

Lige nu kan du se på din karma hvad du helt præcist har fået ud af dette spørgsmål:
Ikke en skid andet end at blive til grin!

Til coadmin: nu får jeg nok en reprimande, men når en bruger bare ikke fatter en meter, ja så kan jeg sgu ikke holde min kæft...
Avatar billede fcs Novice
20. april 2004 - 20:24 #61
John>> Reprimande.... Nej. Dog vil jeg bede dig om at undelade at bruge ordene "skid" og "sgu". Resten af det du skriver kan jeg kun give dig ret i.

FCS/Coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2004 - 20:51 #62
Det er ok :)