Avatar billede curtsen Nybegynder
16. april 2004 - 15:34 Der er 6 kommentarer

Business contact manager

Jeg har en outlook 2003 der kører op mod en exchange 2003, dette er en sbs 2003

Jeg har installeret business contact manger, men jeg får slet ikke menuen til denne.

Jeg har hentet patchen hos ms der gør at bcm skulle virke, men hvis jeg sætter den ind manuelt får jeg bare en fejl der siger at bcm ikke understøtter profiler med exchange konti

HJÆLP DET HASTER... DERFOR 200 POINT
Avatar billede pdj Novice
16. april 2004 - 15:36 #1
Hvilken patch henviser du til?
Mig bekendt understøtter BCM netop ikke Exchange.
Avatar billede curtsen Nybegynder
16. april 2004 - 15:37 #2
der ligger en patch hos ms som gør at du kan køre bcm op mos sbs2003
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;831747
Avatar billede pdj Novice
16. april 2004 - 15:43 #3
Beklager, jeg har kun en ren E2K3 på en alm. server så her virker det stadig ikke :-(
Går ud fra at du har set de krav de har.
- Profilen skal være cached mode
- Du kan ikke konvertere en gammel BCM profil til Exchange
Avatar billede curtsen Nybegynder
16. april 2004 - 15:58 #4
Jeg har også prøvet at oprette en helt ny profil i både outlook og bcm, men den fejler stadig..
Avatar billede curtsen Nybegynder
18. april 2004 - 22:16 #5
Er der slev ingen der har et godt bud på dette problem ???
Avatar billede pdj Novice
19. april 2004 - 09:06 #6
Beklager, har ikke samme miljø... Forslag til fejlsøgning:

1) Har du alle updates til SBS og Exhcnage? (Ok, den var for åbenlys..)
2) Prøv at rette din profil til at levere mails i din personal storage i stedet for Exchange mailbox.
3) Har du mere end 25 brugere på din Exchange?
4) Blev Exchange installeret _på_ SBS eller _sammen med_ SBS?
5) Har du prøvet at installere patchen på SBS'en?