Avatar billede shosho500 Nybegynder
16. april 2004 - 19:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Centering af side ?

Hej

Min kammerat har lavet en side FP2003 og brugt noget der hedder layers.. aner ikke noget om dem, da jeg foreslog dem og bruge celler...

Men nu vil de så centrere deres side så den er i midten af det hele og nu fucker de layers og vil ikke centrere, hvad kan de lige gøre ved det ??
Avatar billede claus_jac Nybegynder
22. april 2004 - 16:27 #1
Der er flere forskellige problemer! er layers lavet med absolutte eller relative positioner, men en god måde er at lave et layer omkring alt lave en bestemt bredde  på den og positionere den relativt. så kan du med css for selve layer id'et skrive margin:auto;text-align:left;
derefter sørge for at alle andre layers er absolutte. (nedarvning i forhold til "hovedlayeret")
css for body skal være text-align:center;

ellers tag et godt og grundigt kig på www.alistapart.com der er mindst en enkelt eller 3 artikler om det.

Håber det hjælper

Claus
Avatar billede shosho500 Nybegynder
09. juli 2004 - 23:40 #2
Vi kan ikke finde nogen løsning så den må forblive ucentreret...