Avatar billede haslunda Nybegynder
16. april 2004 - 22:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til Canon Multipass 10

Jeg har en ældre pc som jeg har opgraderet fra win98 til W2K

På denne pc sidder der tilsluttet en Canon Mulipass 10 printer/scanner.

Jeg mangler nu en driver til denne for W2K

Er der nogle der evt. ligger inde med sådan en eller ved hvor man kan downloade denne?
Avatar billede cp1 Nybegynder
17. april 2004 - 08:55 #1
problemet er at printeren er for "gammel" ( har søgt og søgt :/ )men kig og søg her
http://members.driverguide.com/ums/index.php?action=l&ac=1082182115v367342
Login:drivers
Password:all
måske finder du et eller andet du ka bruge ;)
Avatar billede haslunda Nybegynder
18. april 2004 - 22:09 #2
>cp1

Takker for hjælpen

Det er da trist at man skal smide sin gamle printer ud, bare fordi man opgradere sit os.

Læg et svar og du får pointene.
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. april 2004 - 02:59 #3
jeg syntes ikke du skal smide den ud endnu ,hva med at skrive en mail til dem
http://www.canon.dk/kontakt/ , you never know... ;-O)
Avatar billede haslunda Nybegynder
19. april 2004 - 20:45 #4
Tja, det er da et forsøg værd
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. april 2004 - 20:53 #5
takker ;)håber du finder en løsning @:-O)
Avatar billede mula Nybegynder
01. juni 2004 - 22:32 #6
fandt du en løsning? har en ven med tilsvarende problem
Avatar billede haslunda Nybegynder
02. juni 2004 - 22:30 #7
>mula

Jeg brugte en driver til en Canon BubbleJet printer, jeg kan desværre ikke huske hvilken.

Jeg tror egentligt, at det er ligegyldigt hvilken en af de ældre drivere du vælger, de vil formodentligt nok alle virke.

Desværre kan du ikke benytte scannerenheden i printeren herefter, men den kan da printe.

Håber at dette kan hjælpe dig