Avatar billede egobent Nybegynder
17. april 2004 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gratis tekstbehandlingsprogram i stil med word

Hej,

Sidder og skal skrive noget opgave på en XP maskine hvor der ikk er installeret word. Jeg har brug for funktioner som fodnoter og lign, hvilket ikke er at finde på de programmer der ligger på XP.

Hvis der er nogle der kender et gratis program, som er kompitibel med word dokumenter og som har de funktioner jeg har efterlyst...

Håber at i kan hjælpe og hjælpe hurtigt!!

Venlig hilsen Michael
Avatar billede jkrons Professor
17. april 2004 - 12:45 #1
Open Office

Kan hentes fra http://www.openoffice.org/
Avatar billede egobent Nybegynder
17. april 2004 - 13:20 #2
jo mange tak... det kigger jeg på. Det var noget i den stil jeg kiggede efter.. har set det der program før, men kunne ikk huske hvad det hed... Mange tak :)
Avatar billede jkrons Professor
17. april 2004 - 13:21 #3
Velbekomme :-)