Avatar billede the_legend Nybegynder
17. april 2004 - 17:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udført ulovlig handling

Hej.

Jeg spiller meget CS 1.6 og nu et det begyndt at drille...

Steam virker fint nok men lige så snart jeg vil til at ind i cs når den at vise den bg og skal lige til at hente knapper da den siger den har udført en ulovlig handling. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Har slettet ALT og indstalleret det igen og det virker stadig ikke.
Avatar billede the_legend Nybegynder
17. april 2004 - 17:17 #1
OS: XP
Avatar billede the_legend Nybegynder
17. april 2004 - 17:18 #2
pro
Avatar billede bennyhills Nybegynder
17. april 2004 - 19:19 #3
Jeg spiller selv CS en del! Kender det med den driller o.s.v så får den en reinstallation, så det er mit bedste råd til dig :-)
Avatar billede bennyhills Nybegynder
17. april 2004 - 19:20 #4
damn så ikke du HAVDE prøvet at reinstallere... sry
Avatar billede bennyhills Nybegynder
17. april 2004 - 19:20 #5
Men har du prøvet at reinstallere steam? elelr har du kun prøvet at reinstallere halflife/counter strike ?
Avatar billede bennyhills Nybegynder
17. april 2004 - 19:21 #6
For di selve Counterstrike ligge I steam. Jeg vil næsten vædde på dete r steam som er fucked (er det sgu tit)
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
17. april 2004 - 19:27 #7
Steam er kort sagt noget skrammel... Godtnok er det fint til det med at administrere ens mods, men når man skal spille tager det lang tid at logge på, og nogle gange oplever man at ha' 5xx i ping, samt 25 choke og loss på en server som man normalt har ping 30 på, uden choke og loss...

Steam virker som om det er blevet udgivet for tidligt, og vi laver beta-testen... Er ikke ligefrem optimalt når det skulle være 100% gennemtestet ved leveringen...

S.R.
Avatar billede the_legend Nybegynder
17. april 2004 - 19:33 #8
benny=> Har lige prøvet en repair. Du nævner noget med at reinstallere hl og cs HOW?

satanic=> Jeg er helt enig men kan desværre ikke slippe uden om steam..
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. april 2004 - 13:23 #9
lukker