Avatar billede art-aid Nybegynder
18. april 2004 - 23:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med serverhosting.dk søges.

Er der nogen der har erfaring med at bruge http://serverhosting.dk

Jeg overvejer PT at benytte et af deres tilbud, hvor man efter 1 år får serveren !

"Efter 1 år er serveren din!" - som de skriver...men er der nogen der har oplevet at de holder, hvad de lover omkring dette ???
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2004 - 23:55 #1
Jeg går pt og venter på at få tilsendt min server. Deres service er ganske udemærket, og indtil videre har de holdt hvad de lover. :)
Avatar billede art-aid Nybegynder
19. april 2004 - 00:38 #2
OK -så har du været der 1 år ?
Hvilken service har du brugt fra dem ?
Avatar billede dmcn Praktikant
19. april 2004 - 00:48 #3
Vi har været der i under 1 år, men vi har selv investeret i et halvt rackskab hos en større host, hvorfor vi flytter før tid.
Vi har købt Server 1-løsningen.
Avatar billede art-aid Nybegynder
19. april 2004 - 00:59 #4
Nåå - så har serverhost gået med til at i betaler den resterende periode og dermed få udleveret serveren ?
Det viser da at de er fleksible !
Avatar billede dmcn Praktikant
19. april 2004 - 01:31 #5
Ja, det må man sige. :)
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2004 - 09:14 #6
Ellers kan du kigge på www.web-sale.dk de tilbyder også serverhosting på samme måde med lidt hurtigere hardware.
Avatar billede art-aid Nybegynder
19. april 2004 - 09:48 #7
-->peters har du nogen erfaring med dem ?
Avatar billede destiny Nybegynder
19. april 2004 - 22:22 #8
www.rackserverz.biz var måske også en ide?
Avatar billede art-aid Nybegynder
20. juni 2004 - 12:08 #9
Lukker