Avatar billede manon Nybegynder
19. april 2004 - 03:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Importere IAF filer fra OL2000 til Outlook 2003, Hvordan?

Hej E

Hvor og hvordan importere jeg mine IAF* filer - det er de filer der indeholder mine emailadressers brugernavn, password og mailaserver navne i MS Outlook 2003 ?

På forhånd tak for hjælpen.

* IAF filer er emailkonto filer som kan eksporteres i MS Outlook 2000.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 09:08 #1
du kan gå i konti/importer..O)

eller søge filen, og erstatte den, men du skal huske at krydse "vise skjulte systemfiler" af, i mappeindstillinger.
Avatar billede manon Nybegynder
19. april 2004 - 11:54 #2
bartfreak >>
Hvor i Office 2003 ser du konti/importer?
Jeg taler ikke om PST filen! Det er IAF filer (emailadresseindstillinger) jeg spørger efter *s*
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 12:32 #3
ja, *iaf..funktioner/konti/importer..!
Avatar billede manon Nybegynder
19. april 2004 - 12:49 #4
bartfreak >>
Jeg har funktioner/konti ....og det er det..!
Så kan jeg tilføje eller få vist/rediger eks. emailkonto.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 12:53 #5
har du ikke mulighed for at eksportere/importere..?

hvis ikke så prøv den anden løsning.. find din nye *iaf fil, og erstat den med den gamle.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 12:56 #6
ps: du skal trykke på konti.. og den dialog boks der kommer op, det er der du kan....eks/imp
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. april 2004 - 14:39 #7
fandt du ud af det..??
Avatar billede manon Nybegynder
20. april 2004 - 00:21 #8
I min Office 2003 kan jeg kun tilføje eller få vist/rediger eks. emailkonto når jeg vælger funktioner/konti.

Hvilken version bruger du???
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. april 2004 - 09:30 #9
2000..med sr1

ellers prøv den anden løsning..?

med at søge, og erstat..!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. april 2004 - 10:12 #10
Avatar billede manon Nybegynder
21. april 2004 - 16:48 #11
Jeg har selv en gammel 2000 version og der kunne man - undskyld jeg siger det, men hvorfor besvarer du når du ikke selv arbejde med 2003 versionen?

Den nye 2003 version kan fint importere min PST fil osv., jeg ville bare genre vide hvor og hvordan man også inportere IAF filer.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. april 2004 - 21:08 #12
i mange versioner, er det præcis samme fremgangsmåde, så hvorfor skulle det være ændret.

Og man kan vel stadig, finde filen og erstatte den... uanset version..:O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. april 2004 - 21:20 #13
ja, undskyld jeg siger det, men det er altså samme fremgangsmåde..O)
http://www.canadaemails.com/import-mail-settings.htm
Avatar billede manon Nybegynder
22. april 2004 - 08:01 #14
Nope - de screen shoots er til Outlook 2000 og Outlook Express - det har intet med Outlook 2003 Pro at gøre. Det kan jeg se på Ikonet og jeg skal nok give dig mine egne sreenshot så du kan se hvordan det ser ud.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. april 2004 - 08:55 #15
citat .. ved pic. 1 " Step 1) (Outlook 2003) Open your email client and select --> Tools | Email Accounts"
Avatar billede manon Nybegynder
22. april 2004 - 13:08 #16
bartfreak >> Lad nu være. Det hjælper ikke og jeg kan ikke få svar på mit spm.
Det er IKKE 2003 disse shreenshoots citerer!!! Hverken opsætning og ikoner er de samme!

Og for at give dig en ide - her er et andet (ikke mit) sreenshot af en 2003 version.
http://www.tabletpcbuzz.com/images/articles/Office2003beta/outlook.gif
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. april 2004 - 13:11 #17
okay.. jeg gi´r op.. sorry
Avatar billede manon Nybegynder
11. august 2004 - 15:06 #18
lukker