Avatar billede nordania Praktikant
20. april 2004 - 14:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nero brændeprogram

Jeg har købt en DVD brænder, og har fra tidligere Nero 5.
Kan jeg opdatere Nero til en udgave der er til DVD ?
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2004 - 14:26 #1
Ja, men det koster.
eller du kan hente en demo af Nero 6 her:
http://www.nero.com/en/631934351031098.php

Men eller findes der jo også andre programer til at brænde DVD'er.
Hvad skal der brændes på dem ?
Avatar billede nordania Praktikant
20. april 2004 - 14:35 #2
Jamen det kan være kopi af vores originale dvd'er,hvis det kan lade sig gøre.
Så behøver børnene ikke skændes om dem.
Avatar billede fh1dk Nybegynder
20. april 2004 - 14:50 #3
phatlasse: lad os få navnene på de andre brændeprogrammer ;-)
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2004 - 15:26 #4
fh1dk >> Nu er det jo lidt afhængig af hvad man skal bruge det til.

nordania >> Hvis du skal lave kopi af dine originale DVD skal du lige være opmærksom på at man ikke bare kan lave en 1:1 kopi ligesom med en CD.
Grunden til dette er fordi købte DVD'er er duallayer, hvor der kan være det dobbelt på, i forhold til en DVD-+R.

Men der findes da heldigvis programmer der kan klare det for dig:
Her er en rigtig god guide:
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Avatar billede norbert Nybegynder
20. april 2004 - 16:29 #5
Da jeg fik DVD-brænder, kunne jeg heller ikke umiddelbart brænde DVD fra Nero. Jeg gjorde det, at jeg afinstallerede nero, og installerede det igen. Så dukkede der en menu op til DVD, så jeg kan brænde DVD. Men det var vist også en yngre version. Men du kunne jo prøve det samme.
Norbert :-)
Avatar billede summer Mester
20. april 2004 - 19:52 #6
Det er egentlig sjovt nok, man øser penge ud til dit og dat (mig selv ingen undtagelse) og så kvier man sig ved at betale 250kr. for verdens bedste brænderprogram incl. InCd, waveeditor og meget mere. Selv om det gjorde ondt i tegnedrengen da jeg overførte pengene til Ahead, så har jeg ikke et splitsec. fortrudt nu 3-4 mdr senere :-)
Avatar billede badazz Novice
20. april 2004 - 19:59 #7
enig med summer... nero er en indvistering værdig..