Avatar billede magicman Nybegynder
22. april 2004 - 00:11 Der er 6 kommentarer

jdbgmgr.exe slettet (pga virus -mail)

Fik tilsendt en virus-mail, hvor der stod at jeg skulle slette jdbgmgr.exe (ikon som en teddybjørn), og jeg hoppede selvfølgelig på krogen og slettede den... Hva gør jeg???
Avatar billede moviez Nybegynder
22. april 2004 - 00:11 #1
fortryd ?
Avatar billede sibor Nybegynder
22. april 2004 - 00:17 #2
hihi.. også dig :-)
Har du slettet den fra papirkurven?, hvis ikke så højreklik på filen i papirkurven og vælge genopret... hvis den også er væk derfra, så lavede jeg en guide til min kusine den anden dag sendt på mail... den kan jeg sende til dig (?)

/Simon
Avatar billede viciodk Praktikant
22. april 2004 - 00:19 #3
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. april 2004 - 08:34 #4
Kopi af mail jeg har sendt tilbage når jeg har modtaget disse mails:

Du/I må under ingen omstændigheder slette jdbgm.exe .. Ellers for den sags skyld sende mailen med advarslen videre ...Den mail du/I har modtaget er en såkaldt HOAX , altså en falsk virusalarm !!
Jdbgm.exe er Java Debug Manager i Windows og er en systemfil som skal være til stede i Windows ..:

Er du så uheldig at du er kommet til at slette den alligevel, skal du gå ind og hente opdateringer her :
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=14

Og Downloade og geninstallere JAVA VM Manager (den sidste på listen)

Så skulle din pc være klar igen :)

LAD MED AT TRO PÅ SÅDANNE MAILS.....
VIGTIGST AF ALT....SEND DENNE MAIL VIDERE TIL ALLE DU MÅTTE HAVE SENDT DEN FOREGÅENDE MAIL TIL INDEN DU ER MEDVIRKENDE TIL AT LAVE "LORT" I ANDRES COMPUTER.
SAMTIDIG BØR DU SENDE DENNE MAIL TIL DEN SOM DU MÅTTE HAVE MODTAGET MAIL'EN FRA DA DENNE PERSON SIKKERT HAR SENDT TIL ANDRE END DIG

Se eventuelt her: http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

Med venlig hilsen

Webmaster Eric Pedersen - http://www.konkurrencesvar.dk
Avatar billede cp1 Nybegynder
22. april 2004 - 19:51 #5
til en anden gang http://www.symantec.com/avcenter/hoax.html , inden du sletter filer ;)
Avatar billede viciodk Praktikant
28. april 2004 - 13:28 #6
lukketid?