Avatar billede theartist Nybegynder
04. maj 2004 - 14:02 Der er 11 kommentarer

freelance layouter til opgaver for større mediehus

Vi går og søger en layouter der vil være i stand til at lave layouts til tryksagsannoncer. Vi arbejder herude i Adobe programmerne (PS, Illustrator og Indesign) men også Quark sidder vi med. Har du kendskab til XML import/export i Indesign, er det helt perfekt.

Jeg står dog og skal bruge en meget dygtig fyr som er interesseret i at lave annoncer til os på freelance basis. Annoncerne tager ca. 4 timer pr. annonce og jobbet er fra nu af og fremover, når vi har brug for ekstern assistance.

Vi har en skabelon til de fleste annoncer, men du skal helt bestemt være klar til at forkaste denne og komme med et endnu bedre bud. Du må godt være lidt ungdommelig i dit design og ikke være bange for at gøre det lidt lækkert.

Vi afregner efter en fast timepris, som bestemt lever op til markedsprisen. Er du interesseret skal jeg hurtigt have eksempler på dit arbejde tilsendt på art@allerint.dk og jeg vil umiddelbart herefter tage fat i dig, hvis det er relevant!

Send løs!

Anders
Avatar billede davidchristensen Praktikant
04. maj 2004 - 16:54 #1
Hey.. Det er nok mig I leder efter :)

www.davidchristensen.dk/Mappe.zip

David@davidchristensen.dk
Avatar billede oersted Novice
04. maj 2004 - 19:07 #2
I er velkomne til at se eksempler på mit arbejde på http://jspr.dk
jeg sender gerne eksempler på publikationsdesign per snailmail eller som .pdf

vh Jesper
Avatar billede phylox2 Nybegynder
04. maj 2004 - 23:38 #3
Jeg vil bestemt anbefale dig at kontakte www.youreye.dk - Vi samarbejder selv med virksomheden og er meget tilfredse.
Avatar billede oersted Novice
05. maj 2004 - 00:01 #4
hey david- dit link dur ikke ....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. maj 2004 - 00:06 #5
Avatar billede oersted Novice
05. maj 2004 - 00:08 #6
små og store
nikolaj - du er og bliver en serviceinstitution :)
Avatar billede oersted Novice
05. maj 2004 - 00:10 #7
foruden alle dine andre kvaliteter, forståes -----
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. maj 2004 - 07:00 #8
BAre lige en enkelt gang spam - Hvem pokker gider være en service station...?
Avatar billede pic Nybegynder
07. maj 2004 - 13:11 #9
har du en e-mail så jeg kan sende mit cv samt lidt prøver på hvad jeg kan? :D
Avatar billede lollerberg Nybegynder
17. maj 2004 - 14:40 #10
Hvis I endnu ikke har fundet den rette, kunne jeg måske være noget for jer. Se min hjemmeside med cv og eksempler på forskellige tryksager. www.haar-design.dk
Avatar billede davidchristensen Praktikant
06. juli 2004 - 06:57 #11
Nikolaj er rigtig cool.. Ser først hans rettelse nu..

Tak du!

;)