Avatar billede mindfreak Nybegynder
05. maj 2004 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er du haj til Flash eller en fantastisk Illustrator?(Part II)

Siden eksperten.dk tilsyneladende, af for mig ukendte årsager, har slettet mit tidligere spørgsmål, er jeg tvungen til at lave denne repost:

Så dem af jer der tidligere har svaret på spørgsmålet må meget gerne lige smide deres detaljer i dette spørgsmål.

Da jeg ikke har teksten fra det oprindelige spørgsmål kan jeg ikke skrive den eksakte ordlyd, men jeg søgte efter:

- Flash allrounder-
som er fantastisk til bannere og præsentationer, men også har en god indsigt i actionscripts og gerne implementering af .php eller .asp med flash

- Illustrator -
En fantastisk illustrator hovedsageligt til logo design, men gerne med erfaring med animationer også.

Begge jobs er freelance opgaver men vi ønsker et fast samarbejde med de samme freelancere hver gang. Vi stiller derfor også lidt højere krav i udvælgelsen af denne. Der vil derfor blive stillet en opgave til alle interesserede.

For begge stillinger skal jeg også gøre opmærksom på at der vil forkomme opgaver inden for "adult-branchen"

Jeg kan kontaktes enten pr. mail (hansen@mindfreak.dk)- også msn
eller icq 83464719

Tak,
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2004 - 13:14 #1
Jeg vil gerne have tilsendt opgaven, jeg mener jeg svarede på det tidligere, men aldrig fik en opgave tilsendt.

Jeg kan begge ting, men er mest til Illustrator delen.

osj@device.dk
Avatar billede mindfreak Nybegynder
05. maj 2004 - 14:30 #2
Opgaver er ved at blive sendt ud - men jeg er ikke sikker på at jeg nåede at få informationer fra alle - så please smid et svar hvis i er interesseret :D

thanks
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
06. juni 2004 - 12:36 #3
Jeg er frisk på flash delen, men er mest til at lave bannere, præsentationer og actionscripts i flash.
Så send opgaven til mig, og jeg skal se på den.
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
06. juni 2004 - 12:39 #4
Send opgave til mig på jessie@mail.danbbs.dk
Avatar billede mindfreak Nybegynder
13. september 2004 - 10:37 #5
lukket