Avatar billede Kengun Praktikant
06. maj 2004 - 08:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Når vil den karmafunktion køre normalt igen?

Det er ik muligt at "anmelde grove karma beskeder" og efter hva jeg har hørt så er det helre ik muligt for CoAdmins og slette grove karma beskeder. Når vil dette køre normalt igen?
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 08:45 #1
Har samme problem :)
Har fået alle dem tilbage, som jeg tidligere fik slettet. Men ved cøerne endnu ikke har fået mulighed for at slette.
Vi må væbne os med tålmodighed som også co'erne skal beklageligt :)

//Ird
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 08:46 #2
"Satser du på at bliver lige så latterlig som Ird. Så er det lykkes. Vorherre bevares. Lad være med at skæppe mere op og luk din bruger, for du er da utålelig"

LOOOOOOL cooool karma du har fået dig min ven.
Velkommen i klubben
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. maj 2004 - 09:01 #3
DE ER BLEVET HIJACKED, GØR IKKE NOGET SELV*GG* det er nok derfor
Avatar billede fromsej Praktikant
06. maj 2004 - 09:16 #4
*SUK*
Går det mon nogensinde op for Admin/IDG hvilken pestilens det anonyme karma er?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. maj 2004 - 09:17 #5
ird> Hehe, jeg fik også flere slettet men nu er dem tilbage efter den server-crash.
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 09:19 #6
Søren---> Tvivler meget gamle ven :)
Tror vi bare skal vænne os til tanken ligesom man skal vænne sig til rudekuverter :D
Avatar billede kenp Novice
06. maj 2004 - 10:06 #7
Se rudekuverter de er roden til alt ondt her i livet!!!!
Avatar billede Kengun Praktikant
06. maj 2004 - 10:08 #8
*lol*
Avatar billede admin Novice
06. maj 2004 - 10:17 #9
Jeg skal nok få set på det. Der er dog en del at se til efter nedbrudet, så forvent det rettet mandag.
Avatar billede Kengun Praktikant
06. maj 2004 - 10:18 #10
nåh, det høres godt ud :)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2005 - 14:34 #11
hvilken mandag? :D
Avatar billede kenp Novice
19. april 2005 - 14:49 #12
mandag nr. 55 i år 2060
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2005 - 17:20 #13
ja, det er jo lov at håbe :) *lol*