Avatar billede bioz Nybegynder
07. maj 2004 - 12:04 Der er 5 kommentarer

Freelance grafiker søges.

Til komplette webdesigns, alt lige fra logo, sideopsætning, ikoner til farvetema.
Du er super kreativ med øje for detaljer og har sans for nyskabelse.
Officiel uddannelse er ikke noget krav, men det pynter altid på tingene.
Du bor gerne i nordjylland (Aalborg).

Referencer/materiale kræves.
Avatar billede flashers Nybegynder
07. maj 2004 - 18:27 #1
hvor skal vi maile referencer til ??
Avatar billede bioz Nybegynder
07. maj 2004 - 22:49 #2
Haha... Godt spørgsmål ;-)
Her er adressen be2@mail.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
07. maj 2004 - 23:24 #3
Vi (Anoa ApS) arbejder sammen med your eye (www.youreye.dk)

Ham kan vi varmt anbefale.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. maj 2004 - 13:49 #4
Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg i septemer 2003 startede som selvstændig grafiker og det kunne lyde som en opgave for mig. Jeg laver alt mit grafiske materiale fra bunden, tager selv alle fotos, laver al 3D grafik/illustrationer, programmerer flash, laver html, php osv. osv. I er mere end velkomne til at tage et kig i mit portfolio på adressen www.larsholmgaard.dk - jeg har en del nye eksempler undervejs.

Har I spørgsmål er I mere end velkomne til at sende en mail - kontaktoplysninger findes på sitet. P.t. bor jeg i Viborg, men flytter længere sydpå i næste uge.

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede ja-ole Nybegynder
28. maj 2004 - 02:45 #5
Hej Jeg er god til flash/Actionscript - hvis du er interesseret i interaktivitet.
Evt. også flash spil. Herudover Php/Mysql - hvis der skal tilknyttes databaser.
Jeg laver helst små dele til websites - helst ikke hele websites. Dog, hør nærmere. Du kan få faktura på opgaven, hvis du ønsker det. Jeg er uddannet multimediedesigner.
Kontakt mig på 12know@tiscali.dk