Avatar billede reagan Nybegynder
13. februar 2001 - 16:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

unrecognized database format

Når jeg førsøger at køre mit program får jeg denne fejlmeddelse.
Databasen er Access, så det skulle vel virke samme med VB 6,0
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. februar 2001 - 17:06 #1
Avatar billede jennemaan Nybegynder
19. februar 2001 - 12:57 #2
Bruger du ado eller...?

Hvordan åbner du databasen? (vil gerne se den sovs der fejler :o) )

/Jennemaan
Avatar billede kehlman Nybegynder
21. februar 2001 - 16:21 #3
Til hoejrup. Den download fylder 56 mb, og den bliver afbrudt undervejs.

Til jennemaan. Hvad betyder ADO.
Jeg åbner i VB. det er et program jeg er ved at lave. I Connect står der Access, der er ikke nogen mulighed for at vælge Access 2000.
Avatar billede jennemaan Nybegynder
21. februar 2001 - 16:23 #4
Kan du ikke lige poste sourcen hvor fejlen opstår?

/Jennemaan
Avatar billede kehlman Nybegynder
27. februar 2001 - 09:22 #5
Der er ikke nogen source, der kommer bare en menubjælke frem hvor der står  \"unrecognized database format\" , og den eneste mulighed er at trykke på knappen \"OK\"
Avatar billede reagan Nybegynder
08. april 2001 - 15:47 #6
Ring til Microsoft og få service pack nr. 4- Det løser dit problem, og det er gratis
Avatar billede razersedge Nybegynder
25. maj 2001 - 00:44 #7
jeg har vb5 og har nøjagtigt samme problem, hvad gør jeg??? jeg kan ikke finde en service pack 4 til vb5