Avatar billede x_scape Nybegynder
09. maj 2004 - 17:04 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

jeg mangler java

jeg har win xp
jeg skal  bestille biletter online og mangler jave hvor får jeg det henne hurtigt og nemt

hilsen jeppe
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
09. maj 2004 - 17:06 #1
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
09. maj 2004 - 17:06 #2
Gå ned til der hvor det står Virtual machine og klik på linket hent nu..
Avatar billede soreno Praktikant
09. maj 2004 - 17:07 #3
Suns Virtual Machine:
www.java.com
Avatar billede php Novice
09. maj 2004 - 17:07 #4
Her er den java du mangler: http://www.n.dk/indhold/nguiden/files/msjavx86.exe

Download den og installere så sku' den være der ;)
Avatar billede x_scape Nybegynder
09. maj 2004 - 17:09 #5
hvilken en er bedst
Avatar billede php Novice
09. maj 2004 - 17:10 #6
Det her er den nyeste version fra java http://www.n.dk/indhold/nguiden/files/msjavx86.exe
Avatar billede php Novice
09. maj 2004 - 17:11 #7
Avatar billede soreno Praktikant
09. maj 2004 - 17:11 #8
Det afhænger af dine behov.

Suns Virtual Machine er state of the art (pt. version 1.4.2).
Microsofts Virtual Machine er noget gammelt møj (svarer til version 1.1.7).

Nogle websites understøtter kun den ene af disse Virtual Machines. Så det er websitet der bestemmer hvilken du skal bruge.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. maj 2004 - 18:31 #9
Sun´s Java indeholder Red Sheriff spyware, bare lige en oplysning.
Avatar billede soreno Praktikant
09. maj 2004 - 18:40 #10
Øhhhh ?

Hvilken del af Sun's Java ?

Er det ikke bare fordi Red Sheriff er skrevet i Java ?
Avatar billede fromsej Praktikant
09. maj 2004 - 20:41 #11
http://www.eksperten.dk/spm/497484
Jeg havde samme oplevelse, så røg Sun ud.
Avatar billede soreno Praktikant
09. maj 2004 - 20:47 #12
Jamen, det har jo ikke noget med Sun at gøre.

Red Sheriff er en applet som køres på klientens maskine. Hvad denne applet gør kan Sun ikke være ansvarlig for.

Hvis man har det princip bør man heller ikke bruge Windows..

Pointen er at Suns Java Virtual Machine stiller et Java environment til rådighed for brugeren, ligesom Microsoft stiller et "Microsoft" environment til rådighed via Windows.

Årsagen til du ikke opdager Red Sheriff ved MSJVM er sikkert at du ikke ser en Java console i systray (og du ikke opdager Java starte op, da MSJVM ikke indeholder særligt mange features i forhold til Sun JVM).
Avatar billede fromsej Praktikant
09. maj 2004 - 20:54 #13
Hop lige på ICQ.
Avatar billede soreno Praktikant
09. maj 2004 - 20:59 #14
Jeg har ikke icq (eller andet IM) mere.. :-)

(Jeg skal til at i seng, så jeg er ikke online mere)

Men, du kan evt. kontakte mig på info @ soreno dk

(Og det er naturligvis ikke personlig kritik osv., jeg er bare fortaler for Suns JVM.)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. maj 2004 - 21:05 #15
OK, det vil da glæde mig, hvis jeg har misforstået det.
Jeg mailer til dig.
Avatar billede prohi-fi Nybegynder
10. maj 2004 - 06:41 #16
x scape: Har du haft java, eller er den pludselig forsvundet?