Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 21:42 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Bruger online

Synes det ville være rart at kunne se om en bruger er online under dennes indstillinger og evt. også ud for brugernavnet indikeret af et henholdsvis rødt og grønt symbol for det.

/Manhatten
Avatar billede kapla Nybegynder
13. februar 2001 - 21:43 #1
God ide
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
13. februar 2001 - 21:46 #2
Men hvad skal man så bruge det til?
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 21:48 #3
minijensen1> Rart at kunne gå ind og se om en bruger man har svaret eller fået svar fra er online for at kunne \'debattere\' svaret.

/Manhatten
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 21:51 #4
Det har været oppe og vende flere gange. Men der er ikke ret mange der bryder sig om det.
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 21:56 #5
kurtj> Oki, var jeg ikke klar over, men kan nu ikke se hvad folk kan have imod det.

Lukker lige spørgsmålet men kom bare med flere kommentarer
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:01 #6
Det var sådan set fordi nogen mente de så nærmest ville blive jaget vildt, hvis nogen kunne se de var online.
Det kan jeg da egentlig godt forstå, på den anden side ville jeg være ligeglad for jeg er her hver aften alligevel. ;)
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 22:04 #7
kurtj> Oki. Men de vælger jo stadig selv hvad for spørgsmål de vil besvare og om de vil offentligøre email og ICQ :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:05 #8
Halløjsa !! Så har jeg \"snakket\" med en pædagog idag. ;) Jævnfør vores bannerreklamer. *G*
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 22:07 #9
Kurtj> Jeps *GG* *SS*
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:08 #10
Jah, men hvad med ? stilet direkte til brugeren fordi han/hun er online ??  Det var vel nærmest det de var lidt bange for.
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 22:12 #11
kurtj> Opfatter jeg som i strid med ånden for eksperten.

Og hvis det endelig er kan det da tilføjes reglerne.
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:19 #12
Nej,det syntes jeg da ikke. Man har da selv lov at vælge hvad man vil/kan svare på. Det er vel nærmest frivillig tvang. hvis jeg nu lavede et spm : manhatten svar mig lige bla bla, og hvis du ikke gider \"kan\" bliver jeg sq sur. Ik !!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. februar 2001 - 22:21 #13
Hvis det er frivilligt om man vil have den markering, så er det da ok.
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 22:23 #14
Kurtj> Kan godt se den pointe men alligevel.

erikjacobsen> Var bestemt også en mulighed at man selv kunne slå det fra eller til :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:26 #15
Så må vi vel vente og se hvorledes Adminerne er stemt for det. Det kan vel ikke være anderledes end med ICQ. De skal jo også lige have tiden til det.
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:28 #16
Aaah KAFFETID. See you!!
Avatar billede manhatten Nybegynder
13. februar 2001 - 22:31 #17
Kurtj> Jepper.

Nyd kaffen. Er snart logge af tid for mig så... Ses mandag.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. februar 2001 - 10:33 #18
manhatten>> forslaget er noteret, men vi tager ikke stilling til det nu.