Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 13:26 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Netscape og Mozilla på Dansk

Her er der nogle der ved hvor man kan downloade: Netscape og Mozilla.

Jeg skal bruge dem på dansk da jeg skal skrive en vejledning til hvordan noget sættes op. som skal bruges til folk som bruger Netscape og Mozilla.

Smid gerne et direkte link.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 13:53 #1
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/l10n/lang/moz1.6/mozilla-win32-1.6-daDK-installer.exe
Jeg kan kun finde Netscape, i en dansk version, i en over fire år gammel version:
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:01 #3
okay takker. du skulle vel ikke have forstand på netscape og mozilla?
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:02 #4
Lidt, jeg bruger mest Firefox, hvorfor?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:05 #5
har en vejledning til hvordan man sætter IE6 op til at kunne bruge ActiceX-objecter. skal og have skrevet en vejledning til Netscape og Mozilla, hvis du får den jeg har skrevet nu, og kan skrive den om til Netscape og Mozilla, så forhøjer jeg gerne til 200 point til dig
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:12 #6
Jeg kan da kigge på det, men flere point er nu ikke nødvendigt.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:13 #7
okay skal jeg sende det til dig på mail eller bare her på eksperten.dk
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:13 #8
Reglerne kræver at det er tilgængelig her.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:15 #9
ok

<b>Internet Explorer 6<br></b>
<br>
Marker Funktioner og vælg Internetindstillinger... tryk på Tabellen Sikkerhed og marker Websteder, du har tillid til, tryk på Websteder... indtast ”http://admin.e-supplies.dk” og tryk på Tilføj, tryk på OK. Tryk nu på Brugerdefineret niveau, de 4 punkter skal stå et Aktiver <b>”Hent ActiveX-objecter uden signatur”, ”Hent signerede ActiveX-objecter”, ”Initialiser og aktiver scripting af ActiceX-objecter, der ikke er markeret som sikre” og ”Kør ActiceX-objecter og Plug-ind” </b> Tryk på OK, Tryk på JA, og tryk på OK.

Vil være meget taknemlig hvis du kan skrive dem om, da jeg ikke kan finde ud af hvordan det skal laves i Netscape og Mozilla.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:20 #10
Jo, men det bliver nok lidt svært da Mozilla, ikke har support for ActiveX, (http://www.mozilla.org/start/1.0/faq/browser.html#2.8) uden et plugin, det samme gælder for Netscape.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:21 #11
okay det vil sige at man bare skal have et plug-ins. og så skulle det virke?
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:23 #12
Sandsynligvis, hvis du da kan få dine brugere til at hente det ... :)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:30 #13
ja det burde jeg kunne.

Det er sådan at det vi laver er adminsiden til Online shop vi har cirka 500 kunder, og hvis kunden kun bruger Linux eller hvis de vil bruge Netscape eller Mozilla på windows. så er de jo nød til at hente det plug-ins. så vi skal bare have skrevet en ordentlig vejledning til det.

Så er der kun en sidste ting, du skulle vel ikke vide hvor jeg kan finde de 2 plug-ind?

Takker på forhånd.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:32 #14
Du kan prøve http://www.iol.ie/~locka/mozilla/mozilla.htm, det skulle også virke til Netscape browsere.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 14:34 #15
okay takker.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 14:55 #16
Så lidt, husk at lukke spørgsmålet, hvis det er besvaret korrekt. :-)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. maj 2004 - 15:01 #17
ja men du har jo besvaret det, da man ikke kan få Netscape og Mozilla på dansk, og så har du hjulpet med meget andet, men desvære virker den plug-ins du linker til, ikke på netscape.
Avatar billede kapla Nybegynder
10. maj 2004 - 15:03 #18
Ok, træls, men tak for pointene.