14. maj 2004 - 12:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spm genoprettet, men karma mangler

De sidste par dages nedbrud har heldigvis ikke betydet manglende spm/point :o)
Men jeg kan se, at jeg mangler de 2 seneste karma-tildelinger, som jeg fik i starten af ugen. Har Eksperten mulighed for at finde disse (altså ikke blot mine, men alle de karma-tildelinger, som måtte være gået tabt)?
Avatar billede riversen Nybegynder
14. maj 2004 - 12:42 #1
også her
Avatar billede admin Novice
14. maj 2004 - 12:43 #2
Desværre, jeg har ikke kunne gesnkabe mere data.
Det var meningen at jeg ville sætte replikering op. Jeg nåede det bare ikke før serveren gik ned.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2004 - 13:09 #3
Surt :(
14. maj 2004 - 13:12 #4
Admin-> ærgeligt, ærgeligt, men tak for svaret :o)
Avatar billede riversen Nybegynder
14. maj 2004 - 13:34 #5
nå men så længe spørgsmålene er der, så er det vel også det vigtigste. Håber du er mere heldig med hardwaren fremover.
14. maj 2004 - 13:48 #6
Bortset fra det, så kan jeg se, at der rent faktisk mangler spørgsmål. Jeg har nogle mails liggende hvor jeg kan se indlæg, som slet ikke findes mere... :o(
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. maj 2004 - 09:55 #7
Jeg mangler også karma som er af lidt ældre dato ???? har tilsyneladende ikke nogen karma mere ;-) fjong nok men er det tilfældet for mange andre synes jeg ikke den har nogen værdi mere - måske man skulle starte forfra ????