Teknikerbesøg?
Det man får ud af et teknikerbesøg når man får ADSL er at man ikke blokerer alle andre telefonstik i huset ikke?Well, hvad er det lige teknikeren gør? Kan man ikke spare de 500 kr, og selv udføre samme operation? Jeg går ud fra at han bare roder rundt i et par ledninger i telefonstikket fvor splitteren skal sidde.
Jeg har prøvet at søge på nettet over "gør det selv teknikerbesøg tutorial", uden held. Derfor spørg jeg her.
