Firewall - Problemet
Jeg kan ikke få firewallen væk fra cybercity. Mit system er således at forbindelsen går gennem et access point (Asus).Hvilken IP skal jeg skrive inde under NAT instillingerne:
Min router har denne LAN ip: 192.168.1.1 & denne WAN IP: 192.168.44.4 men lige meget hvilken jeg skriver forsætter den med at være firewalled.
Jeg har været inde i kommandoprompten og skrive ipconfig her er min ip 192.168.1.2 og min default gateway er 192.168.1.1.
Jeg synes næsten jeg har prøvet alt men den held. Hvad skal jeg gøre? Jeg har sørget for at der ikke er sat firewall til i routeren.
Jeg har prøvet med: 10.0.0.1 & 10.0.0.2
