Avatar billede curtsen Nybegynder
20. maj 2004 - 19:54 Der er 7 kommentarer

Mail list server der kan importere fra excel

Hej

Jeg har en række excel ark der indeholder mail adresser.
disse mail adresser vil jeg meget gerne kun sende en mail til.
Alle sammen på en gang og meget gerne som BCC mail.

Findes der er program der kan importere excel til en mail liste ?

Jeg har kigger på et par stykker men de kan ikke importere fra excel.
Avatar billede leif Seniormester
20. maj 2004 - 19:59 #1
Hvorfor ikke lave en fletning i fx. word til email, på den måde kan du også lave emailen personlig ????
Avatar billede leif Seniormester
20. maj 2004 - 20:00 #2
Eller nu ved jeg jo ikke hvad mail program du bruger, men Outlook kan importere Excel ark til dens kontaktpersoner.
Avatar billede curtsen Nybegynder
20. maj 2004 - 20:01 #3
Problemet er at den skal sendes fra forskellige afsender..

Mail programmet er outlook op mod exchange
Avatar billede curtsen Nybegynder
20. maj 2004 - 20:04 #4
Problemet er også at excel arkene kan ændre sig meget fra uge til uge...
Så derfor ville jeg meget gerne kunne importere dem til en frisk liste hver gang
eller kun lave en synkronisering mellem den liste jeg har og excel arket
Avatar billede leif Seniormester
20. maj 2004 - 20:04 #5
Fra forskellige afsendere så kan du jo heller ikke tage dem alle sammen og smide i BCC ???
Avatar billede curtsen Nybegynder
20. maj 2004 - 20:06 #6
bare jeg kan lave en liste for vher afsender og sparke listen afsted for hver afsender.
Evt kunne lave flere lister og så sætte programmet til at tygge på listerne.
Avatar billede leif Seniormester
20. maj 2004 - 20:09 #7
Man kunne jo måske lave noget website der kunne gøre det.

Men hvad så med at importere arket i Outlook, med en markering af hvem der skal være afsender ????

Det er lidt svært at sige når man ikke kender opbygning af Excel arket !!!!