Motorola Surfboard
Hej,Jeg er for nygligt begyndt at få det problem, at min forbindelse bliver afbrudt efter en rum tid. Det er temmeligt belastende for jeg bliver nødt til at genstarte, for at forbindelsen! Har prøvet at opdatere driveren (den er digitalt signeret af xp :-/)
Nogen idéer eller har nogen prøvet det samme???
Mvh
Michael
