Avatar billede luka Nybegynder
24. maj 2004 - 18:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

har jeg købt katten i sækken?

Hejsa...

Jeg har lige fået en ny computer som jeg, hvis jeg selv skal sige det har brugt rimelig mange penge på....7700.- og nu er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg har købt katten i sækken, når jeg kigger priser og den slags rundt omkring.
Jeg må indrømme at jeg er rimelig "grøn" på markedet og derfor måske ikke har set mit ordentligt for.

Den består af

Asus P4S FSB800 SIS648FX AGPx8
Onboard net og lyd.
Intel Pentium 4E 2800MHz 0,09 PC800 BOX1 M
2X 512 MB DDR PC 3200 400MHz
Samsung 160 GB SP1604N 7200 RPM
Asus 52x CD-ROM
NEC ND-2500 DVD+R/+RW/-R/-RW 8xDVD
Miditower Demon ATX kabinet 350 watt PSU
Club 3D GeForce FX5900XT 128MB DDR RAM TV+DVI
Alps floppydrev

Hvad siger I hajer, skal jeg skynde mig at komme af med lortet igen eller....?
Jeg synes at den larmer ret meget, er det noget som man kan gøre noget ved, og hvordan hvis det er??

Luka
Avatar billede the_legend Nybegynder
24. maj 2004 - 19:05 #1
synes dit system her er ret godt. Det er nogle gode dele du har fået. Dem behøver du ikke være ked af.

angående din "larm" så er det nok en ny CPU blæser du skal have fat i da det er en box kan jeg se så det en standeard som altid larmer så skift den ud med en lownoise så er den i vinkel.
Avatar billede snaptil Nybegynder
24. maj 2004 - 19:06 #2
ser nu meget fornuftigt ud.. prøv evt at se på www.edbpriser.dk...
Avatar billede aqfi Nybegynder
24. maj 2004 - 19:17 #3
Prøv at kigge på www.itbutikken.dk eller www.shg.dk hvis du ikke allerede kender dem. Go'e løsdele du har!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. maj 2004 - 19:24 #4
Jeg mener nu heller ikke at du er blevet snydt. De billige tilbud du ser, har ofte snydt med et onboard grafikkort, små ram eller lille harddisk.
Avatar billede luka Nybegynder
24. maj 2004 - 19:32 #5
Mange tak for jeres svar drenge, så er jeg glad igen....men jeg har bare senere hæftet med ved at det vist ikke er SATA HDD men så vidt jeg kan se ATA og så var der den der med at det "kun" var et 128 MB Geforce, det var det som "bekymrede" mig lidt, men det skulle ikke betyde noget eller hvad??
Tak for tippet med køleren ;-)

Luka
Avatar billede snaptil Nybegynder
24. maj 2004 - 19:34 #6
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/02/02/2435954
kan se det er prescot du har købt.. surt den for mange hug.. se ovennævnte artikel
Avatar billede luka Nybegynder
24. maj 2004 - 19:38 #7
hey snaptil

Det har jeg også tænkt over, men kan jeg UDEN VIDERE bytte prescott´n ud med en feks Northwood med det udstyr jeg ellers har skrevet ovenfor??

Luka
Avatar billede luka Nybegynder
25. maj 2004 - 14:07 #8
Hmm håber at folk har fået de point som de har fortjent, har ikke helt styr på det her, men jeg prøver efter bedste evne.....

Luka
Avatar billede snaptil Nybegynder
25. maj 2004 - 23:10 #9
(-: snakkede lige med en kammerat som også havde prescot og han virkede glad.. han er en stor gamer.. så tillykke med dit system .