Avatar billede kornfreak Nybegynder
27. maj 2004 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dual screen, minimerer det ene vindue

Jeg har lige fået fixet dual screen på min desktop.

Problemet er at jeg gerne ville kunne spille på den ene skærm og lave noget andet på den anden skærm, jeg kan godt føre musen fra den ene skærm til den anden mens spillet er åbent, men så snart jeg gir et vindue på skærm nummer to focus, så minimerer spillet.

Hvordan fixer jeg det?

(kører windows XP/Geforce FX5900)

Hvis der er nogen der absolut mener det ik kan lade sig gøre, kan man så skrive en lille lanucher eller noget i f.eks c# der sørger for at holde spillet maximeret?

Alle forslag modtages hjerteligt :PP
Avatar billede cerb Nybegynder
26. august 2004 - 09:23 #1
har du nogen siden fundet ud af det ? jeg kan godt tænke mig selv at prøve det når jeg  kommer hjem nemlig ;D
Avatar billede kornfreak Nybegynder
09. september 2004 - 15:32 #2
Nej desværre :(