Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2004 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejl ved mp3-filer når der højreklikkes

Ved højre-klik på en vilkårlig mp3-fil melder windows XP, at explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. jeg kan der se at kernel32.dll er involveret. Hvad er der galt ?
Avatar billede the_legend Nybegynder
29. maj 2004 - 19:05 #1
du kan starte med en repair af dit xp og hvis det ikke hjælper så er det nok til en formatering.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. maj 2004 - 19:16 #2
Det var drastisk.
Sæt din XP-CD i drevet, klik på Start->Kør skriv SFC /scannow (husk mellemrum mellem SFC og /scannow), klik OK.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2004 - 19:59 #3
det hjælper ikke med sfc /scannow. porblemet er osse med wav.-filer
Avatar billede fromsej Praktikant
29. maj 2004 - 20:12 #4
Hmm, hvilken player bruger du?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2004 - 21:27 #5
winamp og realplayer.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2004 - 10:37 #6
intet har virket, så jeg har formateret disken, og installeret forfra. Jeg  giver mig selv point