Avatar billede bendover Nybegynder
30. maj 2004 - 13:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 pc'ere til ADSL

Hej med jer.
Et hurtigt spørgsmål. Jeg har fået adsl fra cc, og har 2 pc'ere. Skal jeg bruge en ekstra router eller en switch.
Har allerede en router, men når begge pc'ere er online ryger forbindelsen ca en gang i timen.
Avatar billede riversen Nybegynder
30. maj 2004 - 13:43 #1
du har fået en router fra CC. Det er fint. Så du skal have en switch for at få begge pc'ere på nettet. Kan ikke lige helt blive klog på om du har det.
Avatar billede badmanndk Nybegynder
30. maj 2004 - 13:44 #2
Jeg har selv CC og bruger en switch til at forbinde 2 pc til nettet, og de kører ubeklageligt.
Så jeg vil anbefale en switch.
Avatar billede marzman Nybegynder
30. maj 2004 - 13:49 #3
ja brug en switch det er klart det letteste... og sådan en er jo ikke så dyr...
Avatar billede dmskay Nybegynder
30. maj 2004 - 14:43 #4
jeg kan kun give jer alle 3 ret sæt en switch til routeren så køre det ( det gør det hos mig, har 3 pc´er på uden problemer )
Avatar billede riversen Nybegynder
30. maj 2004 - 17:23 #5
dmskay: så lad være med at lægge et svar
Avatar billede dmskay Nybegynder
31. maj 2004 - 09:35 #6
ikke forstået
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
17. juli 2004 - 15:07 #7
Sært, jeg skal bruge en router for at det virker der følte ikke nogen med :s
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester