Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 13:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

simpel vpn forbindelse

hvordan laver man en vpn forbindelse op mod en win98se pc der sidder på en 2mb pro acess linie fra tdc

linierne i begge ender er ens

maskinen der kalder op er win2000 pro dk
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 14:28 #1
http://www.admin.ias.edu/itg/net/vpn98.html

opskriften i den anden ende mangler jeg nu
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 23:33 #2
hedder sitet her ikke "EKSPERTEN" ??
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. juni 2004 - 23:37 #3
Tjoo, der er også mange rå eksperter. Hvis du giver dine spørgsmål lidt tid, plejer der gerne at komme besvarelser.
Avatar billede kunisch Nybegynder
09. juni 2004 - 00:45 #4
Hmm.. mit forslag er at du bruger real VNC til forbindelsen. her er et link

http://www.realvnc.com

husk at chcke FAQ en...

grundet til dette valg er at det er gennemprøvet og at der eksisterer mange hjælpe tuts.

hvis du mangler mere inf, vil jeg gerne forsøge at grave lidt, men ellers prøv på siden, eller google.. nå men er sku træt nu.. hyg dig med dette til jeg kikker ind igen