Avatar billede dreyfusdk Nybegynder
03. juni 2004 - 14:50 Der er 8 kommentarer

Ideer og udspil til design

Hej,

Jeg er netop i gang med et mindre hobyprojekt, og ville høre, om der var nogen der var friske på at hjælpe til med noget design/udkast?

Jeg har lagt en "kravspecifikation" på: www.cmnetwork.dk/projekter/Krav til design.doc - håber der er nogen der er friske på at lege med noget fedt design, som kunne sige spar to, og samtidig være funktionelt :-)

Håber I kan læse mine kragetæer´ - mail mig gerne forslag og udkast til mak@cmnetwork.dk :-p Er det noget der ser super godt ud, vil jeg gerne give en skilling for det, men som udgangspunkt så er det mest til et mindre projekt, uden den store økonomi i, udover den jeg selv smider I det...

Venlig hilsen
- Magnus
Avatar billede zarthax Nybegynder
03. juni 2004 - 14:51 #1
Siden findes ikke ??
Avatar billede mm304 Nybegynder
03. juni 2004 - 14:54 #2
Tror ærligt talt ikke der er så mange, der kan læse dine "Kragetæer", men kan da godt diske op med nogle designs, hvis du lige kan vente til en gang i weekenden...
Avatar billede dreyfusdk Nybegynder
03. juni 2004 - 14:59 #3
mm304>> Ja det kan jeg godt, det er helt i orden - er glad for at kunne få noget assitance :-p

mandator>> linket virke ikke fordi der er mellemrum, her er lige et nyt og revideret link som gerne skulle virke: http://www.cmnetwork.dk/projekter/KravTilDesign.doc
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 16:03 #4
Prøv at renskriv som almindelig tekst og læg det her. Ikke alle har Word, og de færreste gider læse så sjusket håndskrift ;)
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juni 2004 - 16:38 #5
Min lille 'tolkning'

KRAV TIL DESIGN:    Hjertebankende
- Skal kunne ses i 800X600 (min)
- Skal være nogle feminine-/tøse farver (varme farver)
- Skal hnevende sig til målgruppen 25+
- Nogle sider skal der være mange blandede funktioner på, mens andre skal kunne tage meget tekst.
- Skal kunne indrage valgmuligheder på siden (mapper) (Der skal være 6 hovedknapper og X underknapper, variere)
- Bliv gerne inspireret af www.netdate.dk (Da den har et 'blødt' design) / www.dating.dk
- Må gerne køre frames
- Logo skal indgå som en meget naturlig og integreret del af designet.
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juni 2004 - 16:39 #6
så håber jeg el_barto er med...
Avatar billede dreyfusdk Nybegynder
03. juni 2004 - 16:47 #7
Hejsa,

Ja i må undskylde jeg ikke selv lige fik oversat den, hehe, har haft småtravlt i dag på job. Men ja, udover Hjertebankende så er det i stedet for Hjertebanken.dk. Håber der er nogen der er friske på at komme med et bud, det kan selvfølgelig bruges som refference mm. :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 08:46 #8
LUKKETID?