Avatar billede mulbo Nybegynder
03. juni 2004 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung VP D20 Redigering

http://www.foto-fun.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=773
jeg vil gerne have dette video kamera....
Der står:
Samsung VP-D20 leveres incl. Norsk/Svensk manual, Strømforsyning, Batteri, Fjernbetjening, AV-kabel, USB kabel, Rem, Og software

....
Hvordan kan jeg finde ud af hvorfor noget software der er med?... / usb:..?? er det til at ligge filmen ind eller er det som webcam=??

Jeg vil meget gerne redigere mine film i Adobe Premiere :)
Da det er et fantastisk program :D
Skal jeg have et DV kort tror jeg det hedder med?
hvis ja.... hvorfor for et skal jeg have ??
(billigt men godt)
(skal kunne bruges til premiere)
Avatar billede mulbo Nybegynder
03. juni 2004 - 18:06 #1
hmm hedder hvis: Firewire PCI kort istedet for ;).... men skal jeg have det eller hvad? .....
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
03. juni 2004 - 19:43 #2
Det er rigtigt at det hedder Firewire. Du kan ikke bruge USB til at overføre dine film, ihvertilfælde ikke i en ordentlig kvalitet, der skal du bruge firewire.

Jeg kan se at kameraet har både DV-in og out så du kan sende billed begge veje.

Kameraet ser udmærket ud til prisen!

Du har ret, Adobe Premiere er bare et lækkert program, dog lidt svært at komme igang med.

Du kan hente masse af oplysninger om videoredigering på Hennings hjemmeside http://www.abmedia.dk/video/capture.htm du kan ligeså godt føje siden til dine foretrukne med det samme :-)
Avatar billede mulbo Nybegynder
05. juni 2004 - 00:14 #3
Taaaaak :)
lav da lige et svar :D
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. juni 2004 - 08:58 #4
Det er her :-)