Avatar billede ravelab Praktikant
04. juni 2004 - 14:05 Der er 1 løsning

secedit skrive til databasse?

hej nogen der har lejet med denne kommando secedit...

mit spøgsmål går ud på at jeg vil lave en bat fil der kon læse fra en backup databasse og skrive ud fra backupen til den aktuelle databasse i form af start op scipt...

ind til vider kan jeg få den til at impoter fra en sercureti fil til en databasse fil, men jeg vil havde den til at læse fra min databasse og smide den over i windows databasse så minne indstilinger og sikkerhedsindstillinger bliver aktiveret..

tror det er noget som sådan

secedit /configure /db erik.sdb  /cfg security.inf /overwrite /areas /quiet

Men tror ikke at min cfg fil virker onderligt og ved heller ikke hvordan sådan en skal se ud.... Men jeg har min databasse der skal skrive til den aktive databassen.. Men hvordan for jeg den til at skrive fra den til den aktuelle ved hjælp af secedit eller gpupdate vis det er... Det skal bare kunne køre ved hjælp af en cmd...

Hjælp
Avatar billede ravelab Praktikant
11. september 2012 - 21:09 #1
svar