Avatar billede zeldo Nybegynder
15. juni 2004 - 19:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netkort kan ikke startes

Heps...

Så er jeg i problemer, min netkort laver store problemer...

Når jeg har sat den i, vil XP for det første ikke selv genkende at den er sat i, men da den er ny, kan jeg ikke helt forstå det... Men jeg installere så driveren amnuelt, men problemet er så at den skriver Netværkskortet kan ikke startes (kode 10) -

Any Ideas?

Jeg har prøvet at skifte til en anden PCI sockel
Avatar billede peet-49 Novice
15. juni 2004 - 19:38 #1
Det må være defekt, windows skal kunne finde det under opstart.
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. juni 2004 - 19:40 #2
Jeps... men det er nyindkøbt fordi jeg troede det gamle var defekt... da det gjorde samme fejl...
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. juni 2004 - 20:08 #3
Måske man skulle sætte kortet ordentlig i... dooooh siger jeg bare
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. juni 2004 - 20:08 #4
glemte at lave et svar