Avatar billede steffen2408 Nybegynder
18. juni 2004 - 03:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dele printer??

Hej.

Jeg har pt. kun en com, men køber mig snart en mere og vil forbinde dem en router (D-Link DI-604), og vil gennem den dele min printer, men hvorn gør jeg det nemmest? - Er det nok at forbinde de to com med hinanden gennem routeren og så bare højreklikke på printer ikonet på den com som har printeren tilsluttet, og så vælge at dele printer på netværket uden at køre guide?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. juni 2004 - 04:26 #1
det kommer an på - hvordan de er sat op i forvejen. i princippet ja. jeg forelår at du prøvet at gøre som beskrevet, og ellers lægger et indlæg når du har prøvet det.
tjek evt. http://www.eksperten.dk/spm/502584 eller andre ? her på experten om at dele printer
i hvert fald er det helt sikkert at det kan lade sig gøre hvis de sidder i samme switch, så du kan roligt regne med at det kan rettes til. bare køb din comp og glæd dig
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
18. juni 2004 - 11:45 #2
"det kommer an på - hvordan de er sat op i forvejen" Jeg har bare tilsluttet min printer, har ikke plillet ved noget som helst.

"jeg forelår at du prøvet at gøre som beskrevet" Mener du min "min" motode?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
18. juni 2004 - 20:10 #3
"det kommer an på" jeg mener hvordan netværket er sat op på de to computere (adresser, firewall, protokoller osv).
og til det andet: ja, prøv først at gøre det på den enkle måde, men det er ikke nødvendigt at tage prob på forskud :-) køb PC først, så sætter vi det op bagefter (så kan du også prøve eventuelle forslag af med det samme)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
21. juni 2004 - 21:51 #4
k, læg et svar!
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. juni 2004 - 10:41 #5
læg selv et svar - vi har jo ikke lavet noget endnu :-)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
22. juni 2004 - 13:36 #6
svar :D