Avatar billede andersbramsen Nybegynder
19. juni 2004 - 01:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Howto til distcc på Freebsd

Så står jeg bare og skriger efter hjælp---)
Har en kammerat (Skidrow) som har distcc på sin gentoo og det virker jo ret nice, det ville jeg så også prøve..men det driller lidt...
der stod f.eks at man skulle skrive export...det virkede ikke og har siden fundet ud af at det er fordi jeg er har et sh shell men et csh og det hedder det vidstnok setenv :-)
Nå, men er der nogle som har sat distcc op på en bsd ?
og fået det til at virke?
Det er nenmt nok at få serveren til at virke bare installere fra port og kører distccd
Men så knækker filmen for mig
Hmm..mon ikke signout kunne hjælpe....andre er selvfølgelig også velkommene
Avatar billede skwat Praktikant
19. juni 2004 - 20:48 #1
kan du se distccd kører?
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
21. juni 2004 - 07:35 #2
Hmm... på min server ja...altså distccd
Men på min client nej...
Ved godt at man somregel ikke kan få distcc til at virke til at kompile fra ports..
men prøvede for sjov at ændre i min Makefile i /usr/ports til CC=distcc
også skrev den noget med unable to see hosts to transfer to...continue to compile local...eller noget i den stil..så det virker måske som om jeg skal lave en hosts fil..selvom at jeg har prøvet...
Nogle gode råd ?
Jeg kan ikke starte en distcc på min client....
men sagtens en distccd på min server...
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
26. juni 2004 - 14:07 #3
Ok...det var ikke mange som har fået distcc til at virke :-(
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
01. september 2004 - 13:56 #4
Slet ingen som kan hjælpe mig ?
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
05. februar 2011 - 10:43 #5
Hmmm..jamen ingen hjælp så lukker jeg