Avatar billede longgaard Novice
04. juli 2004 - 13:06 Der er 15 kommentarer

Latterligt svært at sende mails til Eksperten

Jeg har også modtaget den mail om mit pro abb. som udløber snart.

Hvis man så forsøger at svarer på mailen på afsender adressen eller underskrivers mailadresse, tja så bliver mailen afvist for adresserne virker ikke - LATTERLIGT ringe af en virksomhed som beskæftiger sig med IT.

Den udsendte mail er iøvrigt af en karakter som man kun forventer af platugler og fuskere som ønsker at gøre folk bange for at miste nogle fordele som de har haft. Mailen kunne være i orden hvis Eksperten bare havde giddet udsende en mail om at vi alle hvade fået gratis promedlemskab i en periode, men nej, nej, blot mailen som postulerer at det er tid for fornyelse - FUSK!
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 13:29 #1
Ja, desværre når E-nyt jo ikke rundt til de, som ikke har været på Eksperten:

http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=149
Avatar billede halifax Nybegynder
04. juli 2004 - 15:31 #2
Det var dog et voldsomt surt indlæg at komme med. Ligefrem at kalde nogen for platugler og fuskere i den her sammenhæng er at gå langt over stregen, og det er en opførsel som bestemt ikke tjener til din ros.
Nok er der ting som kan kritiseres og forbedres på eksperten, men det kan godt gøres i et sprogbrug anderledes end det, du åbenbart er opdraget til.
At du ikke orienterer dig om, hvad der er af E-Nyt, kan kun lægges dig selv til last.
At tale om latterligt, platugler og fuskere siger mest om din egen personlighed.
Eksperten er til for brugerne, og skabes af brugerne. Men det gøres ikke i en ordentlig ånd og tone med indlæg af ovenstående slags.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. juli 2004 - 19:06 #3
Når man har Pro-medlemskab (lige meget om det er købt eller gratis), vil man mpdtage et "påmindelse", noget tid før det udløber. Sådan har det vist altid været.

Jeg synes at E-Nyt skulle sendes ud via mail. Den skal også indeholde rettelser til Eksperten.
Eksempel (ved pointsgivning, efter opdaterng af Eksperten):
Der er mange, der ikke ved at man absolut SKAL markerer mindst 1 brugernavn, i boksen, før man klikker på Accepter-knappen. Ellers gives der ikke points. Det skal man i denne version (version 4) af Eksperten, men det skulle man ikke i den gamle version (version 3).
Avatar billede longgaard Novice
04. juli 2004 - 19:26 #4
-> halifax
Ja, jeg var sur, ingen tvivl om det, men det er heller ikke særligt venligt at sende mails fra adresser som der ikke kan svares til uden at gøre opmærksom herpå, for ikke at tale om underskrivers adresse som også er fake.
Leder man efter andre adresser finder man coadmin, men skriver man til den får man at følgende besked "du har ikke rettighed til at sende til denne konto."

På mig virker det som om at "bagmændende" ikke vil kontaktes af brugerne, end ikke have svar på egne udsendte mails. Heldigvis er der så fora som dette til at slippe af med sin fustration.

Hvor hurtigt kan du egentligt finde en virkende mailadresse til eksperten?? (taler ikke om forum her)

Jeg syntes heller ikke at det var særlig fikst, at give infoen om start og slut af gratis pro-abb. via forskellige kanaler, faktisk var valget temmelig uheldigt. At jeg ikke læser E-nyt kan vel ikke være anledning til at laste mig - læsning af E-nyt mener jeg bestemt ikke at jeg har forpligtiget mig til.

Sprogbrugen var selvfølgelig præget af fustration over den manglende fremkommelighed for mine mails til eksperten, men hvad du mener med at det siger noget om min personlighed, er mig en gåde.
1: Det er jo ikke mig som gemmer mig bag en fake identitet når jeg skriver.
2: Der florerer mange reminder-mails om "sidste chance", "forny dit abb." fra underlødige afsendere  - håber at du bedre kan lide det ord :-)

P.S. Hvem skal jeg takke for den knap så gode kama karakter ??
Avatar billede monsted Nybegynder
04. juli 2004 - 20:58 #5
halifax: pladder - de er jo fuskere. Folk der forsøger at snyde sig til at få flere betalende brugere kan kun kategoriseres som plattenslagere.
Avatar billede monsted Nybegynder
04. juli 2004 - 21:01 #6
longgaard: jeg tror faktisk ikke de mailadresser er bevidst lukket - den fejlbesked jeg så lignede mere at de var løbet tør for diskplads :)
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 21:16 #7
>>monsted

-- og jeg mener, at du demonstrerer, at du ikke er interesseret i at læse indenad !-)

-- du kender forklaringen, at alle efter et nedbrud blev tildelt dette Pro-abonnement ...

-- du har også fået at vide, at der kører en automatisk service, som advarer Pro-brugere, når deres abonnement er ved at udløbe ...

-- så kan man sagtens kalde det manglende forudseenhed eller andre former for 'rettidig omhu', at to og totusind ikke er blevet lagt sammen ...

-- men at det nødvendigvis skulle være fusk, er vist at forsøge at ramme orme effektivt med _meget_ store bomber ...
Avatar billede monsted Nybegynder
04. juli 2004 - 21:28 #8
roenving: jeg kender alle forklaringerne, men synes ikke at have set noget fra dem der rent faktisk styrer det her - hvilket i mine øjne tegner dårligt for dem.

Hvad er der iøvrigt galt med store bomber? Du ved vel godt at man kan løse alle problemer, bare man finder en stor nok hammer, ikke?
Avatar billede roenving Novice
04. juli 2004 - 21:44 #9
Ja, men jeg foretrækker mukkerter til stenhugning og til at drive spir i jorden, men det de er ikke så gode til pladearbejde ...

-- og slet ikke på biler bygget i glasfiber !-)
Avatar billede monsted Nybegynder
04. juli 2004 - 21:46 #10
Pladder med dig - du skal bare finde den rigtige størrelse...

Hvis hammeren er stor nok behøver du slet ikke tænke over det når du går ud og køber en ny bil.
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
05. juli 2004 - 11:03 #11
Jeg ved ikke, hvorfor returadressen ikke virker, men det er ikke meningen. Vi kigger på det i dag.

Jesper Bille Haun
IDG Danmark A/S
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2004 - 14:07 #12
... og monsted, hvis det skulle være gået dig hus fordi, så er jesperhaun altså øverste chef for eksperten...
Avatar billede monsted Nybegynder
05. juli 2004 - 14:10 #13
exp: er han ikke online-dims hos IDG - ikke amatøren.dk som sådan?
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2004 - 19:24 #14
online-dims?!?

Han er admins chef...
Avatar billede tazzle Nybegynder
05. juli 2004 - 19:36 #15
exp>> Han er/har været - efter eget udsagn - Online- og IT-chef hos IDG Danmark A/S
( http://www.eksperten.dk/spm/265717 )
I øvrigt finder jeg det ganske underholdende at han 04/10-2002 22:14:49 i samme tråd udtaler:
"Man må kun sende markedsføringsmateriale ud på e-mail til brugere, der direkte har sagt ja til det, og det har I ikke".
Så enten har han skiftet holdning til det emne eller også mener han ikke at de udsendte mails er markedsføringsmateriale...