Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. juli 2004 - 06:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er Worm/NetSky.B.1 farlig?

Fik denne Worm/NetSky.B.1. Selv om mit AntiVir opdagede den med det samme da jeg skulle gemme en vedhæftet zip-fil, ved jeg ikke om den kan ha' anrettet skade. Fik den 2 gange via email fra en adresse i Danmark.
Avatar billede buddy45 Juniormester
06. juli 2004 - 06:24 #2
Ormen gennemsøger computeren for emailadresser og sender sig selv til de adresser den finder (som den dem du har fået). Da din antivirus har fanget den sker der ikke noget.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. juli 2004 - 06:29 #3
Nej og jeg har hellere ikke åbnet den. Så skulle jag være reddet for denne gang og jeg opdaterer nu mit AV-program hver dag.
Tak for svaret og husk at sende et svar for points.
Avatar billede buddy45 Juniormester
06. juli 2004 - 06:50 #4
Takker for points !o)