Avatar billede adamsen007 Nybegynder
09. juli 2004 - 17:39 Der er 5 kommentarer

Netværksnøgle - hvad er det?

er ved at sætte en trådløsforbindelse op, der bliver spurgt efter en netværksnøgler - hvad er det?

hilsen
adamsen007
Avatar billede masterfrier Nybegynder
09. juli 2004 - 18:19 #1
Det er den krypteringsnøgle der skal anvendes for at komme 'logge' på din access-point, disse to skal stemme overens.
Avatar billede adamsen007 Nybegynder
09. juli 2004 - 18:27 #2
hm, og hvor får jeg den fra?
Avatar billede kenp Novice
09. juli 2004 - 19:04 #3
hvis det er dit eget trådløsenet så laver du en indeni routeren også taster du den selv ind på din computer.
Avatar billede adamsen007 Nybegynder
09. juli 2004 - 19:08 #4
men lige nuer problmet netop at komme ind i routeren
Avatar billede kenp Novice
09. juli 2004 - 19:18 #5
så må du jo se i din manual! eller spørge ham som ahr sat det op hvilken kode han har brugt!

ellers må du se i din manual, om hvordan du resetter din router/AP