Avatar billede esoulman Nybegynder
15. juli 2004 - 19:06 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Nummerplade sættes fast på lygtebom

Ja, hvordan gør man smartest ovenstående?

Har købt en lygtebom (3. nummerplade holder) i Harald Nyborg og en ekstra nummerplade, men hvordan skal jeg sætte den fast? Der er to strips med til holderen, men tror de er til at sætte den fast omkring cyklen eller hvad der nu skal sættes efter bilen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 19:14 #1
Du kan vel bare bruge en boremaskine samt et par skruer og møtrikker?
Avatar billede esoulman Nybegynder
15. juli 2004 - 19:15 #2
Jamen det kunne jeg da egentlig godt.. troede bare der var en anden nemmere måde?
Avatar billede sur69 Nybegynder
15. juli 2004 - 19:31 #3
Gaffatape!
Avatar billede sur69 Nybegynder
15. juli 2004 - 19:32 #4
Eller dobbeltklæbende "tæppe"tape.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
15. juli 2004 - 23:00 #5
Det er nok smartest at skrue den fast (eller nitte). Hvis du bruger tabe kan du jo komme ud for at den falder af under en køretur.

Hygge
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2004 - 19:13 #6
som det er nævnt brug pop nitter  det er lidt kedeligt og tabe nr pladen i regn vejr pga forkert tape der er brugt
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2004 - 23:25 #7
:)
Avatar billede martin_moth Mester
19. juli 2004 - 14:39 #8
Jeg ville bruge et plaster.

Eller måske to clips.

Elastikker er også oplagt.

Eventuelt lukke øjnene, inderligt ønske at den på magisk vis selv sætter sig fast, og så åbne øjnene og se om det er sket.

PS: Ja, det oplagte, nemmeste og mest rigtige - at bore et par huller og bruge to bolte og møtrikker, er vel udelukket?

;o)
Avatar billede esoulman Nybegynder
08. september 2004 - 11:17 #9
Endte med at bore huller og bruge bolt og møtrikker.. Smaaart. ;)

Læg point de som har behov for det.
Avatar billede martin_moth Mester
08. september 2004 - 11:33 #10
Jeg synes det er en velvalgt løsning, og samtidig næsten genial.

Jeg synes måske 15 point til mig er lige i underkanten, og jeg ved ikek om de andre også skal have lidt...
Avatar billede annacecilie Nybegynder
05. marts 2014 - 15:17 #11
Til nye læsere af denne tråd, vil jeg anbefale at læse denne købsguide til cykelholdere: http://findcykelholder.dk/cykelholder-information-koebsguide/

Der står bl.a. også noget om ekstra nummerplader.

Jeg har selv kørt med en cykelholder, hvor cyklede dækkede for nummerpladen. Det kostede mig en bøde. Så det kan ikke betale sig at lade vær med at købe den 3. nummerplade. BAre sørg for at den hænger godt fast.