Avatar billede nordania Praktikant
22. juli 2004 - 19:00 Der er 4 kommentarer

Størrelse på billedfil ?

Kan man ændre størrelsen på en billedfil ?
Jeg har noget til salg på en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have et billede med.
Det må ikke være større end 500 KB, og mit billede er 542 KB.
Avatar billede highbye Nybegynder
22. juli 2004 - 19:30 #1
Adobe Photoshop gør det faktisk automatisk - man kører billedet og så skal man bare vælge den størrelse / kvalitet der er bedste og gemme som webfil.
Kan klart anbefales.
Avatar billede ahave Nybegynder
23. juli 2004 - 17:17 #2
Freeware og nem at bruge: www.irfanview.com
Se evt artikel om brug her: http://www.eksperten.dk/artikler/180
12. december 2005 - 11:10 #3
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede nordania Praktikant
13. maj 2007 - 12:04 #4
folk skal vel sende et svar før jeg kan give point