Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 21:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tidsstempel på spørgsmål

Jeg vil gerne kunne se på et spørgsmåls side, hvornår spørgsmålet er oprettet. Som det er nu, er det kun svar/kommentarer, der vises med tidsstempel på spørgsmålets side.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. juli 2004 - 22:00 #1
Kategori Forslag
Point 0
Oprettet 22/07 2004
Tidspunkt 21:57:06

Det står i det blå felt til venstre !
Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 22:12 #2
Jamen, det gør det jo også. Så må forslaget ændres til:
Jeg vil gerne have tidsstemplet skrevet og placeret på en sådan måde, at jeg umiddelbart kan få øje på det. Oppe til højre under "0 point fra retry" ville være et rigtigt godt sted.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 22:18 #3
retry> det er et spørgsmål om at vide hvor man skal kigge. Nu ved du det er der, så kigger du bare der! ;)
Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 22:33 #4
Nej, for når jeg kommer forbi igen, måske først om en måneds tid, så har jeg glemt det.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2004 - 22:44 #5
*LOL*
Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 22:49 #6
... men selvfølgelig, så kan jeg jo bare foreslå/spørge igen.
Tak for ping-pong'en. Lukker og slukker.
Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 22:56 #7
Nå, så var det jeg ville lukke spørgsmålet, og det lykkedes da også i andet forsøg, da jeg havde gættet, hvad fejlmeddelelsen "Du har ikke accepteret nog" gik ud på. Jo da: computeren/eksperten ville have mig til at klikke på "retry" inde i noget, der sikkert ville have lignet en drop-down menu, hvis der ellers havde været mere end én valgmulighed. - Dét behøver jeg ikke engang en hel måned til at glemme; den er væk allerede i morgen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 22:56 #8
Glemt det? Nu har du jo fået det at vide, så går du ind under de spørgsmål du har oprettet og kigger der efter svaret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 22:57 #9
Men det har du nok også glemt til den tid ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2004 - 22:58 #10
retry> undskyld, men det er da lidt sølle at du glemmer så nemt ;)
Avatar billede retry Nybegynder
22. juli 2004 - 23:16 #11
Sølle? Jo, måske nok, men jeg det ikke dårligt med det, for jeg glemmer aldrig noget vigtigt. Og så tror jeg ikke jeg er den eneste, som overser tidsstemplet, og jeg er helt sikkert ikke den eneste, som ikke intuitivt kan finde ud af at lukke et spørgsmål i første forsøg. Men jeg giver konkret, konstruktiv feedback, baseret på førstehåndsoplevelser af brugergrænsefladen.
Avatar billede roenving Novice
23. juli 2004 - 12:37 #12
Brugergrænseflader er aldrig optimale til alle brugere !-)

Bare tænk på windows 95+, hvor du for at finde 'Luk computeren' skal trykke på 'start' ...