Opsætning af printer på DI-714P+
Jeg har lige købt en DI-714P+, óg det trådløse netværk virker ubeklageligt (Sikke en rækkevidde)Jeg har dog et problem med at få printeren til at fungere på printer serveren... Jeg har tilsluttet printeren, og under status står der "Printer Ready"
Jeg har fulgt D-Link's guide, og installeret der "Print Server" Software, og har sat min computer til at redirecte udskrifter til "192.168.0.1" hvad skal jeg ellers gøre...?
