Avatar billede jdaugaard Nybegynder
02. august 2004 - 08:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 og OWA - mail forsvinder

Hejsa,

Jeg har et sikkert simpelt spørgsmål, men som jeg ikke lige kan finde svaret på. Har oprettet et par nye brugere. Når de henter deres mail via Outlook 2003 og senere skal bruge OWA til at se posten, så vises den ikke i OWA. Det er ligesom den henter posten fra serveren... Det er kun de nye brugere jeg opretter - jeg har fx ingen problemer! Alle Outlook klienterne kører cached mode... Hvad skal jeg gøre for at ændre det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. august 2004 - 08:59 #1
Det skyldes at Outlook hanter post via pop3, der henter mailen ned på den lokale maskine, så du ikke kan se den på serveren mere. Hvis du vil kunne se den på serveren via OWA kan du gøre to ting.

Enten afkrydse at pop3 klienten skal gemme en kopi af mailen på serveren, ellers skal du hente mail via IMAP. Dette kan du dog oftest ikke gøre via internettet
Avatar billede tlaursen Nybegynder
02. august 2004 - 09:25 #2
Det kan også være at klienterne har en pst fil liggende, som outlook henter ned i.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. august 2004 - 09:51 #3
tlaursen>Det er præcist det der sker, når du henter via pop3, så du har ret
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
03. juli 2005 - 23:15 #4
lukker - fejl 40